Klarade lappen!!!!!!!!!!!

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
Fick min uppkörning flyttat från 24 juni till 17:e(idag) och klarade den känns så jävla skönt,nu ska jag ut och åka...

synns där ute..........

Grattis...skönt att du fick en tidigare uppkörning och dessutom grejade den :tummenupp

Kör försiktigt nu :squid

Körde 10mil igår kväll sen vart jag så seg,jag kunde inte sova före uppkörningen sov typ 3 timmar.
Jag kör lungt än så länge tänkte iallafall behålla körkortet tills det blir av plast.
Idag kör min bror upp,var och stressade honom igår kväll.Anledningen att jag fick en tidigare uppkörning var att min kk lärare inte ville att min bror skulle bli klar tidigare eftersom han går hos en konkurrent :-)

GOTT MOS!!!!!!!!!!!!!!!!

Grattis!!!!!!!!!!!!!

Börjar så sakteliga bli nervös........ har uppkörning om en månad! :eek:

Holger skrev:
Körde 10mil igår kväll sen vart jag så seg,jag kunde inte sova före uppkörningen sov typ 3 timmar.
Jag kör lungt än så länge tänkte iallafall behålla körkortet tills det blir av plast.
Idag kör min bror upp,var och stressade honom igår kväll.Anledningen att jag fick en tidigare uppkörning var att min kk lärare inte ville att min bror skulle bli klar tidigare eftersom han går hos en konkurrent :-)

hahahahahaha

go lärare du hade där :rock
Jag gick intensivkurs i 2 vckor och blev lurad som fan på det hela. det tog 3 månader i alla fall med all väntetid på uppskrivning och uppkörning.......

750RR

Jag brakade av teorin medelst dataklicka hos en närbelägen kskola se´n sket Jag i dom, åkte ner till eskilstuna och körde 2 heldagar. Han bokade tid 2 v senare, Jag kom ner dan innan och värmde upp och nästa morgon satt lappen! knappt 5 loppor totalkostnad!! Rekomenderas!
Leif på Flens trafikskola!!! :tummenupp

ha jag fick tillbaka min lapp idag så nu är det inge mer ful åka, ska väl sägas att jag enlight lagen fick köra den 15:e men nu kans det ju nästan på riktight men Harry skräcken sitter i.

:rock

Nyheter
CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”