Klarade körkortet!

TheScreenGamerG

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2019
Hoj
1986 Honda NS125F
Nervös dag idag asså, min andra uppkörning var ju, kuggade på banan förra gången så fick ingen chans i trafiken då, men mu kom jag ut o trafiken och klarade det! Tack till alla som har givit mig tips!

Skööönt:-) får hoppas du kan köra lite innan vintern då! (Nej det är inte roligt att köra hoj på vintern ni som gör det:-)).

Snyggt jobbat! Nu börjar det roliga. :tummenupp

Kul!
Kör ALDRIG om ifall det finns en avtagsväg på vänster sida, lova mig det! Såsiga bilchaufförer letar efter den och svänger in tvärt.

<3

Grattis! Håll hastigheten vid korsningar, och tänk på att förvånansvärt många är helt efterblivna.

Grattis! Håll hastigheten vid korsningar, och tänk på att förvånansvärt många är helt efterblivna.

Anpassa hastigheten. :7peta

Samma korsning kan betyda olika hastighet vid olika tillfällen beroende på omständigheterna så skyltad hastighet kan faktiskt vara för hög!:fakta

Skyltad hastighet är för att bilister ska kunna krocka utan att dö eller bli allvarligt skadade, inte satt beroende på lämplig hastighet för att förhindra olycka. Noll Vision. :fakta

Snart kommer lövhalkan också som kan vara förrädisk.

Visst är det svårare att köra motorcykel än sitta bakom ratten men sååå mycket trevligare när det krävs kunskap av mig som förare... :tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph