Klarade inträdesprovet till KLOT MC!!!!!

jävla_typ skrev:
klantarsle :fatta!
köp en hoj du klarar av att handtera :7peta
för å bli gammal å vis måste man vara ung och dum först..
så du har inte klantat dig en enda gång på hoj då?
kunde hela paketet på direkten? :va
bara undrar men det är klart...
man ska vara tykig medens man kan!!

Pumbalaa skrev:
för å bli gammal å vis måste man vara ung och dum först..
problemet är att det är vi andra som får betala! jag blir så jävla trött var gång jag ser nybörjare som köper typ r1, cbr och liknande. vad är det ni är ute efter? NI KLARAR INTE AV EN SÅDAN CYCKEL! köp för fan något som inte kostar en förmögenhet att laga vid minsta marksyning och kör av er innan ni går på värstingarna.

En sak som jag inte förstår om man köper en hoj och vill helst ha kvar den ett tag då försöker man väll inte göra en burnis direkt innan man har lärt sig hojen riktigt?, visst jag förstår man kanske vill impa på någon kille/tjej men först så måste man ju kunna behärska hojen riktigt och då gör man inte en brunis nära hårda föremål. Samma med en wheelie den gör man inte först där det är trång och mycket trafik.

Hoppas hojen blir återstäld och att du har lärt dig en läxa :hihi , man ska ta det lite lungt innan man kan behärska grejerna.

Öva öva öva.. sakta men säkert om man vill ha hojen kvar + kroppen i någo lunda skick :tungan

:yoparty
Mar skrev:
hehe! Kanske e motiverat med höga försäkringar trots allt....
Provat bakhjulet än! Jag har haft MIN hoj i snart 3veckor :-) Har inte vågat provabakhjulet än! :rolleyes: :7peta

Ha d gött!
Å kör lungt nu!

Då har du inte rört på rullen :yoparty :D
drar du på så kommer den utan att du behöver hjälpa den upp :tummenupp

jävla_typ skrev:
problemet är att det är vi andra som får betala! jag blir så jävla trött var gång jag ser nybörjare som köper typ r1, cbr och liknande. vad är det ni är ute efter? NI KLARAR INTE AV EN SÅDAN CYCKEL! köp för fan något som inte kostar en förmögenhet att laga vid minsta marksyning och kör av er innan ni går på värstingarna.
den jag har köpt var redan skrapad och inte värd en hel förmögenhet..
knappt 3lappar och den är i samma skick som innan..
de flygs från norrlands just nu.. :tungan
var ute efter något som är kul köra och som man inte tröttnar på
efter bara några veckor..
tråkig procedur köpa/sälja tar tid..

Lam-Kaka skrev:
En sak som jag inte förstår om man köper en hoj och vill helst ha kvar den ett tag då försöker man väll inte göra en burnis direkt innan man har lärt sig hojen riktigt?, visst jag förstår man kanske vill impa på någon kille/tjej men först så måste man ju kunna behärska hojen riktigt och då gör man inte en brunis nära hårda föremål. Samma med en wheelie den gör man inte först där det är trång och mycket trafik.

Hoppas hojen blir återstäld och att du har lärt dig en läxa :hihi , man ska ta det lite lungt innan man kan behärska grejerna.

Öva öva öva.. sakta men säkert om man vill ha hojen kvar + kroppen i någo lunda skick :tungan
har inte varit uppe på den än..
den blir hel igen under dagen..
lite nervigt blir det nog de första 50m
men annars vore det ju konstigt..

jävla_typ skrev:
Jag ångrar att jag inte köpte en värsting hoj direkt, har ju för fan gått misste om 2 års erfarenhet av värstinghojar...
snacka om att leva upp till sitt nick...

Hojen nu återställd och i eftermiddag
efter jobbet blir "första" turen..
Slutet på sagan blev lyckligt! :) :tuttar

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...