Klara Reg-Bes, Bilder!!!

Simon_125

Meckarn
Gick med
25 May 2007
Hoj
GasGas 400Sm 02 , samt 2 kassa rd
idag gick min ena rd genom registrerings besiktningen och kunde ställa på den senare idag, Nu har man kört sen halv 4 och ja, riktigt riktigt skojj! Nej mc är fasen skit skojj:) synd man inte har den hetaste hojjen kankse :tungan men den går bra! här kommer en bild, komentera gärna ^^ dock vet jag att den är ful, ja. :gnissla

OBS! ser solblekt ut på bild men den är faktiskt mycket rödare :rolleyes:
103_5018.jpg

OBS! ser solblekt ut på bild men den är faktiskt mycket rödare :rolleyes:
103_5025.jpg

Motorn :tummenupp
103_5023.jpg

:yoparty .....

Last edited:
riktigt fint skick ju :tummenupp

tips: byt INTE till miniblinkers... dom du har på e aaasheta :) passar till resten av hojen =)

tack för alla snälla komentarer var inte riktigt berred på dessa :P
Och ja den är välvårdad, Var relativt fin när jag fick den men har ju gjort vid den lite grann själv :) Asså blinkersen e fett fula... men aja då skiter jag i å byta dom då haha XD Men har inte pengar för tillfället till en hoj jag igentligen vill ha, ni vet ju alla vad en sådan kostar... Men är ganska meck erfaren sen moppe tiden, så jag har fått jobb på en Mc/Moped firma, så får se vad jag känar i sommar ;) Tänkte kanske lika bra att köra med denna tills man är 18 och ha pengar till en fet MOTARD sen, eller hitta någon kul 125'a enduro å modda till SM :D

tack för alla snälla komentarer var inte riktigt berred på dessa :P
Och ja den är välvårdad, Var relativt fin när jag fick den men har ju gjort vid den lite grann själv :) Asså blinkersen e fett fula... men aja då skiter jag i å byta dom då haha XD Men har inte pengar för tillfället till en hoj jag igentligen vill ha, ni vet ju alla vad en sådan kostar... Men är ganska meck erfaren sen moppe tiden, så jag har fått jobb på en Mc/Moped firma, så får se vad jag känar i sommar ;) Tänkte kanske lika bra att köra med denna tills man är 18 och ha pengar till en fet MOTARD sen, eller hitta någon kul 125'a enduro å modda till SM :D

Spara till en "fett" motard sen...

2978672 tack för alla snälla komentarer var inte riktigt berred på dessa :P
spara till fet. den minsta kostnaden på en 125 motard är typ inköpet..

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025