Klara kortet!!

Krök

Enduro åkare
Gick med
31 Jan 2006
Hoj
ktm exc 400-07 ktm smc 625-06
Jag körde upp i onsdags och klara kortet utan annmärkningar, idag ställde jag in ventilerna och tog en tur, på vägen hem kommar jag in i en rondell och vurpar med min kines, troglig orsak = Chen shing som bara tappa fäste.
Själv ligger man och åker brevid på assfalten och ser ett litet gnistregn..

Detta resulterade i böjd växelspak, en trasig blinker, repad framskärm, ett böjt styre och säkert något mer jag inte har sett änn.

Kul start har inte ens hunnit hämta ut kortet som ligger på posten.

Krök skrev:
2482585 Jag körde upp i onsdags och klara kortet utan annmärkningar, idag ställde jag in ventilerna och tog en tur, på vägen hem kommar jag in i en rondell och vurpar med min kines, troglig orsak = Chen shing som bara tappa fäste.

Detta resulterade i böjd växelspak, en trasig blinker, repad framskärm, ett böjt styre och säkert något mer jag inte har sett änn.

Fy fan vad retligt:näsblod Men gratis til kortet iaf. Gött att du klarade dig bra.

Krök skrev:
2482585 Jag körde upp i onsdags och klara kortet utan annmärkningar, idag ställde jag in ventilerna och tog en tur, på vägen hem kommar jag in i en rondell och vurpar med min kines, troglig orsak = Chen shing som bara tappa fäste.

Kåpskrap är för riktiga män :fakta

Grattis till kortet.

Krattis!
Lite otur med vurpan..men som sagt, kinser är farliga..
Vet en kille som stödet slog i i _alla_ rondeller, för den va gjord för vänstertrafik..DET är äkta kvalite..

Grattis ännu en gång..:tungan:

Krök skrev:

Grattis till kortet! och trist det som hände...

tur att det var en kines, då blir det ju inte så dyrt iaf :D

HannesH skrev:
2482783
Vet en kille som stödet slog i i _alla_ rondeller, för den va gjord för vänstertrafik..DET är äkta kvalite..

Svänger de aldrig höger i länder som har vänstertrafik? :rolleyes:

Mv Agusta skrev:
2483007 Svänger de aldrig höger i länder som har vänstertrafik? :rolleyes:

En rondel brukar oftast vara doserad och svänger du i den så hamnar stöder extra nära marken.

Tack för all respons, blir väl att beställa delar imorrn kan ju inte bli så dyrt som nån sa.

:tummenupp Grattis till kortet. Synd med vurpan bara men det blir nog inte så dyrt men du kanske får vänta ett tag med delarna för man har ju hört att dom inte är så snabba med att skicka delar dom där kineserna:tungan

Får väl säga som alla andra .. Grattis till kortet ;D Hur lång tid tog det att ta det? Från början av teoripluggandet till uppkörning alltså ..:)

Synd med vurpan ;o Va det en sån Lifan Sport 125 .. Som ser typ ut som en CBR 125 lr nåt i den stilen ??

därför folk har kineser, inget att bry sig om.. :hihi

GRATTIS till kortet!

Scudmissil skrev:
2484374 Får väl säga som alla andra .. Grattis till kortet ;D Hur lång tid tog det att ta det? Från början av teoripluggandet till uppkörning alltså ..:)

Synd med vurpan ;o Va det en sån Lifan Sport 125 .. Som ser typ ut som en CBR 125 lr nåt i den stilen ??

Gjorde teorin innan sommaren sen tog körningen en månad, är offroad modellen.

Nyheter
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!