Klara av söndagångest

Träna är en utomordentlig sysselsättning för att döda ångest. :tummenupp

Körde hårt i torsdags och 20 mil grus igår. Kroppen orkar inte med alltför mycket fysisk aktivitet.

jag tog det bättre allternativet och knäckte en bira... Bara ljudet av när man öppnar en öl dödar ångesten omedelbums... :)

Testade precis. Kändes bra till 33cl senare. Lite inne på att låta det bli 66cl totalt. Men känner fortfarande att det är en temporär lösning.

Du lider av en svår depression och bör genast uppsöka en psykolog. Detta är inget att skämta om eller raljera över.

Någon söndagsöppen?

Last edited:
Dagen över. Snart. Skönt. Måndag i morn:)

Helgångest är ändå en ljum bris motför sistadagarnapåsemestern-ångesten.

Ni vet, den där man får när man inser att semestern är slut efter nästa helg och man har inte bytt brädfodringen, målat om huset och städat ur garaget som man hela året har intalat sig själv att man ska göra just på semestern....

Ja, själv jag en empatihandikappad idiot som inte vet någonting.

det var ju ganska lindrigt , mig skulle han bekosta en abf kurs eller nåt i den stilen med tillhörande sockiplast .. man borde egentligen skicka tack pm till bettis vet ju aldrig om man blir arbetslös ngn gång i framtiden

9-5 tenderar att plocka fram de här känslorna hos folk. Aldrig mer!

Helgångest är ändå en ljum bris motför sistadagarnapåsemestern-ångesten.

Ni vet, den där man får när man inser att semestern är slut efter nästa helg och man har inte bytt brädfodringen, målat om huset och städat ur garaget som man hela året har intalat sig själv att man ska göra just på semestern....

...eller bytt klart taket, målat staketet, målat fasaden och fönstren, rivit altanen, satt upp lister och luckor i kök, lister i 3 rum till, kaklat och byggt om toalett, reparerat en av hojarnas motorer, lagat femtielva fel på bilen som ska säljas och lika mycket på andra bilen och byggt om husbilens sittplatser, sanerat friskvattenkärlet och bytt antennen, städat ur garaget, byggt friggebod, dragit el till sagda friggebod och isolerat, bytt några fönster och justerat ytterdörren, felsökt villalarmet, bänkkört en hoj, köpt nya vintersulor till alla bilar, tapetserat 2 rum, inhandlat och lastat pellets osv osv sjutton rader till - förutom att man ska ha lite fritid och umgås och ta hand om barnen och hinna med semester utomlands någon vecka.

:banana

saab 9-5 ?

Last edited:
En fet dag utomhus rekommenderas på söndagar!
Vid havet eller i skogen, ut och titta vad naturen har att erbjuda! En skog kan bara vara en skog, men det finns häftiga ställen, leder, stigar m.m.
Havet är helt jäkla underbart att ha i närheten, samma sak där, ut och upptäck lite!

En promenad tänkt på 20min kan istället bli 3 timmar!

Instämmer. Naturen är grym. Det inser man nog inte förrän man börjar bli till åren. Brukar kombinera natur och MC (=grusåka)

själv jobbar jag just nu 12timmars, jobbar 4dagar, ledig 6, när de gått 34 dagar har vi 14 dagar ledigt. så fortsätter det.. inge semester men de känns som man har de hela tiden.. man har aldrig dagen före ångest :tummenupp

själv jobbar jag just nu 12timmars, jobbar 4dagar, ledig 6, när de gått 34 dagar har vi 14 dagar ledigt. så fortsätter det.. inge semester men de känns som man har de hela tiden.. man har aldrig dagen före ångest :tummenupp

Det där låter underbart!
Vet inte hur det går i längden, men helt i min stil iaf! :)

Det där låter underbart!
Vet inte hur det går i längden, men helt i min stil iaf! :)

sjukt bra i längden. 2 dagtid 2 nätter..
man kan snussa till en kvart på natten om man vill oså.
sen är man fit4fight igen om man e trött :)
lätt o ta lite extra på ledigheterna så man kan tjäna lite stålars.
(fabriksjobb)

Ja den med.

Seddu. Det är mer åt det hållet det bör vara. Tror inte vi är lämpade att mönsterslava. Då försvinner lätt meningen med livet.

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...