"Måste jag byta ut min MC för att få mer respekt?"
Nope alla hojåkare som kör nyktra har min respekt
"Vad är det för J***A fel att våga stötta folk"
Inget fel att stötta folk!!! Men de som är onyktra och känner för att avreagera sig (pga att en person retat dom) genom att att sätta sig på sin hoj och köra, har jag inget för, lyckligtvis var denna person så jävla full att han inte ens kom ut från garaget(fan efter att lagt ner hojen första gängen så borde han ha lärt sig,,hehe)
"Men har man gjort misstaget utan att någon skada har skett så är det väl bara att se till att det aldrig upprepas!"
Men tänk tanken att han lyckats komma ut på vägarna och någon oskyldig råkat komma ivägen för denna idiot, hade Du fortfarande tyckt att det var OK, dvs han sa ju att han ångrade sig............yeah right
"Vill du fortsätta kritisera mig kan du gärna göra det i verkligheten och inte bakom ett namn på internet, för jag står för mina åsikter. Har man en gång gjort fel betyder inte det att man alltid gör fel!"
Jag kritiserar inte Dig, bakom ett namn på Internet,,,jag heter också Mikael,,,Verkligheten,,,Ja jag kommer att stå för min åsikter om jag möter Dig på vägarna,,,jag håller helt med om att man ibland gör idiotiska saker och att vissa personer fattar att man inte ska köra onykter, dock visar polisens statistik att de flesta som ertappas onyktra i trafiken har ett problem med alkohol (kan inte ge en länk som verifierar detta)
Förhoppningsvis har en Ninja ägare i Märsta lärt sig en läxa.
Och det är inte starkt att erkänna i ett forum att man tänkte åka ut och avreagera sig på vägarna när man visste att man var onykter,,,,det är bara handlingen som räknas, dvs att han var på väg ut på gatorna med sin hoj.............