Klagomuren

Status
Ej öppen för fler svar.
3198582 Några ensvisas med att inte vilja förstå hur klagomuren fungerar, men det är väl ingen som ens blir förvånad, det är lättare att hålla ordning på ett dagis än här.

Ge fan i att quota :mad: så är ni snälla :pannkyss
Skriver man saker som "Vissa verkar få en kick av att nervärdera och förlöjliga folk som jobbar gratis, kan det vara avsaknaden av självkritik samt ett enormt ego som framkallar dessa åsikter." och det är helt klart vem du syftar på så är det väl ganska givet att folk kommer att svara på det? Om du vill skriva saker utan att folk får kommentera så skriv i dagboken.

så jävla less på ha ont i ryggen, inga tabletter hjälper, får bara se de sista fina varma hojbara dagarna försvinna, samt att 2 bandagar gått förlorade.
Jag skulle gärna vilja börja jobba igen...

Tänker på ett ordspråk som man inte tänker på förrän man mår skit..

"De friska har många önskningar, men den sjuke bara en"

Folk som tar på sig något ideellt uppdrag och sedan inte missar ett tillfälle att gnälla om hur otacksamt det är, hur otacksamma alla är och hur less man är på det, är bara för patetiska. Tur att de är så få att de inte märks irl, gnällrövarna.

Det här inlägget får ni inte quota och kommentera hahahahaha :arsele :D

Jag blir jävligt förbannad på folk som gör personliga påhopp på ett forum och sedan är hur trevliga som helst när man träffar dom IRL. Stå för vad ni tycker om personen ifråga då oxå.

Att du BIngo inte hör mycket gnäll IRL kanske beror på att du inte har kontakt med så många funkisar IRL från olika banor runt om i landet.

Funkisar runt om är här inne och läser framförallt efter tävlingarna och tyvärr så har rätt många lessnat ur det märks på mail som kommer. 3 st som TÄNKTE bli funkis har nu hoppat av pga den lekstuga och trams som vart här nu ett tag.

Skaffa er ett liv istället för att sitta här och kasta skit på varandra

Är det kanske läge att stänga denna tråden? Verkar mest vara en undanflykt för att kunna kasta skit på sina meningsmotståndare. Väntar lite, blir det värre stänger vi.

Tråden ligger tydligen i racingforumet men jag tänker klaga ändå. Det handlar i alla fall om tvåhjulingar.

Min fina R1:a blev stulen, vevlagret på pendlarmoppen skar och jag vurpade med cykeln så att den också pajade. Allt detta klarades av inom loppet av bara 4 dagar. :huvet

3198681 Är det kanske läge att stänga denna tråden? Verkar mest vara en undanflykt för att kunna kasta skit på sina meningsmotståndare. Väntar lite, blir det värre stänger vi.
Instämmer, kasta skit och sedan försöka friskriva sig från att folk kan svara på skitkastandet. Dummaste tråden någonsin.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2