Klagomuren

Status
Ej öppen för fler svar.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Många trådar urartar och blir väldigt tråkiga och negativa att läsa, vissa användare verkar ha ett enormt inre behov av att klaga och ha negativa synpunkter på allt möjligt.

Notera att klagomuren är enkelriktad och därmed är quotning och diskutioner förbjudna, alla ska ha rätt att klaga utan att någon lägger sig i.

Ta nu chansen att klaga på allt och alla här i denna tråd och håll dom andra trådarna positiva, kreativa och läsvärda istället.

Last edited:
Jag är trött på (W)REC(K)-konkurrenter som köper upp sig, börjar lira med pôrriga 1000cc såhär i slutet av säsongen. :näsblod

Jag HATAR att bli omkörd när jag tävlar! :mad:

Jag tycker det suger att köra sista ERF-tävlingen den 13:e 14:e oktober. Det kan ju vara svinkallt.
Dessutom tycker jag det är kasst att datumet är ändrat för 3:e gången och att SRW blev inställt och att "vår" REC-tävling var lagd på en torsdag på G-åsen. :6surkart

Last edited:
jag vill fan inte jobba idag eller imorrn samt de suger med sista tuvängen å rörken helgen för säsongen, men allra mest vil jag sova nu!!!"¤!"%

GSXR1111100000RRRRRRRRRrrrr skrev:
Många trådar urartar och blir väldigt tråkiga och negativa att läsa, vissa användare verkar ha ett enormt inre behov av att klaga och ha negativa synpunkter på allt möjligt.
Jag är skittrött på folk som inte kan ta bladet från munnen och skriva vad de egentligen menar.

App App App inget qoutande.........:D
Bra att du nämnde det för den nya dumma grejen som gör att man inte kan citera det första inlägget suger gettestikel :mad:

Men Micke, är det "gnället" på funktionärernas ljudmätning som fått dig att starta den här tråden eller vad?

jag hatar att alla jävlar helt plötsligt verkar ha klassat upp sig och blivit snabba, när jag gick omkring på LMS-sm såg jag en hel drös med förare som jag kört ifrån, vissa av dom flera gånger :huvet och varför har dom så fina hojar och stora tält? Vem i helvete gjorde så att dom hade en naturlig utveckling och jag mest får stå och stampa på samma jävla fläck!! Sug min :huvet

björn

Nä jag har begåvat den med ett eget kortkommando i XP.....

Fast med tanke på hur långsam jag själv är och hur lite jag kör borde jag nog hålla käft men det är inte lika roligt som att kasta paj....

En äppelpaj med vaniljsås rätt i fejjan på Hannez....:D

Nä jag har begåvat den med ett eget kortkommando i XP.....
Fast med tanke på hur långsam jag själv är och hur lite jag kör borde jag nog hålla käft men det är inte lika roligt som att kasta paj....
Fortsätt att slänga paj, det är fan så mycket roligare än alla mussurfare (de surfar enbart med musen eftersom de aldrig skriver något) :tummenupp

Meningen med en klagomur är att alla som har en önskan skall kunna sticka in sin lilla digitala lapp i muren och be om förbättringar och upprättelse.

Klagomuren svarar inte på frågor, den bara finns där, man kan bildligt säga att det är som att tala till en mur.

Föreställ er att istället för svartklädda gubbar med flätor i hatt så har vi läderklädda gossar med åsikter om allt mellan himmel och jord.

Bifogat

• 250px-Israel-Western_Wall.jpg
    250px-Israel-Western_Wall.jpg
    20.5 KB · Visningar: 78
Jag är grinig över människor som skriver inlägg som inte har ens ett litet uns vitsighet i sig, inte heller innehåller någon som helst intressant information och som vad stämningen avser kan liknas vid en novemberdag i göteborg (möjligen med undantag för att göteborg ändå i grunden är någonting gott).

Sen tycker jag inte Hayden var en värdig mästare *hohoho*

FUCK YOU!

Vissa verkar få en kick av att nervärdera och förlöjliga folk som jobbar gratis, kan det vara avsaknaden av självkritik samt ett enormt ego som framkallar dessa åsikter.

Klubbarna gör så gott dom kan för att vi ska få fortsätta med våran hobby, vissa verkar tro att Rookie är jämförbart med MotoGP.

Det finns dåligt med frivilliga, pengar, publik, media, reklam samt att motorsport inte är speciellt miljövänligt, trots detta så ställer somliga enorma krav på arrangörerna, dock ställer dom inte speciellt höga krav på sig själva i denna process.

"Någon borde [tm]" ta tag i bla bla bla.... jag blir så jävla trött på detta.

Jag är så jävla less på den här sommaren som varit precis åt helvete! När man köper ny båge på sensommaren vill man inte att hösten ska börja 2 dagar senare! Nu får man leva på vatten och uppspytt knäckebröd hela vintern också för att ha råd med alla resor och skit som planeras in... Köp min gamla dunderkisse och förgyll åtminstone en dag!

Jag är så jävla less på att vi har 8 månaders vinter i Sverige, jag vill ju bara köra lite hoj! Fy Fan säger jag

Det finns dåligt med frivilliga, pengar, publik, media, reklam samt att motorsport inte är speciellt miljövänligt, trots detta så ställer somliga enorma krav på arrangörerna, dock ställer dom inte speciellt höga krav på sig själva i denna process.
Enorma krav?
Vissa ett enda inlägg där någon ställer enorma krav på arrangören eller funktionärerna :7peta

3198249 Nä jag har begåvat den med ett eget kortkommando i XP.....

Haha ok då.

Störande tråd, folk skriver och syftar direkt på vissa medlemmar men vill inte skriva ut det.

Några ensvisas med att inte vilja förstå hur klagomuren fungerar, men det är väl ingen som ens blir förvånad, det är lättare att hålla ordning på ett dagis än här.

Ge fan i att quota :mad: så är ni snälla :pannkyss

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...