Klaga inte på sporthoj.com!

m4ng4n

Retar alltid någon!
Gick med
1 Sep 2008
Hoj
XT 660 X Adventure edition
Det klagas friskt på sporthoj.com och sidans hårdmoderering ibland inlägg då det går OT etc och jag vill bara påvisa att det finns sidor som är sju resor värre.

Jag fick ett autogenererat mail från en av sveriges största bilsidor eftersom någon hade svarat på ett inlägg jag gjorde typ förra sommaren som gällde kritik mot sidan ang. varför de inte uppdaterade sidan så att man kunde lägga in bilder, citera, rätta stavfel eller lägga in avatar.

När jag följde länken fick jag följande meddelande:

:näsblod

Jag svarade då hårt med att lägga in ett nytt inlägg var jag påpekade att jag tyckte det var dålig stil av admin att inte ta åt sig kritiken och uppdatera forumet istället, varpå jag fick ett svar från en medlem som höll med och tyckte att det vore bättre om admins på den sidan modererade inlägg istället för att banna folk, hittills hade de bannat 3 st bara idag.

Och vad hände med det inlägget?

Jag hade på känn att de inte gillar kritik på den sidan så jag tog en skärmdump varje gång!:va

Och nu när jag försöker gå in igen så är jag bannad... :arsele:arsele:arsele

Helt jävla otroligt!:3freak:crash:banana

Var bor vi? Kina eller? De borde fan skämmas! www.autopower.se

:död:död:död

Edit: rättat stavfel...för att jag kan!

Last edited:
Sorry men jag fattar inte vad detta har med SH att göra, kanske för att jag är förbannad över en helt kass kommentator på 6án och att vi ( sverige ) ligger under:huvet

Konstig rubrik:confused: är det sporthoj du inte ska klaga på lr vad

Det hade nog funnit chans för banning vid sådant beteende på SH oxå faktiskt. :)

Ska förklara varför. Det är bättre att ta upp ett problem via PM direkt till moderator eller admin. För om du lägger en tråd i t.ex "MC-relaterat" (fel forum) (i ditt fall BMW-forumet, fel även på den sajten) och skriver "jag hatttar Swedie blah blah..." och sen fortsätter på en stängd tråd osv så för mig påtalar det en del problem att göra rätt för sig och sköta diskussioner på rätt sätt.

Ta det direkt med rätt person, istället för att skriva en öppen tråd för alla att läsa där 99% inte ens hört problemet eller bryr sig. Det hör inte sajten till med sådana diskussioner utan det tas per email eller PM.

På SH finns dock ett forum där man kan skriva om sina önskemål och klagomål och jag ger respons på allting och förklarar varför någonting inte finns om det är något speciellt är efterfrågat som inte finns på sajten för tillfället. I vissa fall kommer bra idéer och då brukar jag lägga till det rätt fort. Men ibland funkar det inte att införa en del "roliga" funktioner då det inte följer syftet med sajten alltid.

Jag stötte precis på lite åsikter om autopower igår när jag satt och slösurfade. Det verkar som forumadministratörerna har stora problem med sin attityd mot användarna. Det som hände trådskaparen verka vara mer regel än undantag numera. Det är väldigt lågt i tak, och dom tål ingen kritik som helst, även om det är konstruktiv sådan.
Ett alternativt forum är visst under uppstart eftersom folk börjat tröttna.

Det sägs att det är Autopowers attityd som gjorde att BMW tröttnade och förbjöd dom att heta BMW-power. När jag googlar lite, så ser man att det ju kan stämma. Jag hittade åtminstone två andra privata sidor i Sverige som har BMW i webadressen, så nåt lurt är det med just BMW-power som inte fick heta så. Tydligen vill inte BMW bli förknippade med dom.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg