Kl 7 imon

Yamaha-Killen skrev:
2491581 :tummenupp Hej så nu är det dags den stora dagen är här imon kl 7 har jag min uppkörning önska mig lycka till:arsele

Är den stora dagen dagen innan uppkörningen? :D

LYCKA TILL!
 
Min prövotid går ut om 1 vecka, det är min stora dag:näsblod

Funderar på att låta alla fordon stå där de står den närmaste tiden...
 
Hoppas det går bra.
Bara du slappnar av och får en snäll och trevlig vägverkare så skall det nog vara lungt. Första tiden brukar oftast klara förklarade min lärare snällt för mig när jag hade uppkörning. Och det stämde. Jag körde först och klarade! =D
 
:tummenupp Lycka Till :tummenupp

Glöm inte att andas så går allt bra!

Upp med blicken

Bromsa bestämt

Håll ner farten vid skymd sikt (Hastighet efter förhållande ej vad som står på skylten)

Sök av ordentligt (cykelbanor osv)

Skär kurvorna på 70Km/h landsväg lagom mycket för att visa upp din kurvteknik

Var ödmjuk

Det är helheten som bedöms! (gör du en miss fortsätt som om ingenting har hänt)

Några grejer jag kom på.
 
bara att rocka...


Var kör du upp ??

Lycka till och kör så det ryker...:yoparty :yoparty :D :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top