kl 03:22 går tåget

Fii Fan... ja ha det så bra där borta då :yoparty
och tare lugnt med dom håriga :tuttar :lol

Been there done that, trevligt för dig :)
Men, "filmer och bilder"? Kommer det bilder sen?

kom på att tråden kommit fel.. men jag kan slänga upp lite bilder när jag kommer hem så e den i rätt......

Iofs...Tåg till Karibien? är inte det lite drygt? jag tröttnar efter 40 min ungefär.
Ta flyget istället.

Vart i karibien ska du ?

Jag var där 2 veckor förra året i september/oktober och var då på Bonaire, Curacao samt Aruba :) riktigt härliga ställen, mest Bonaire.

Mattiaz skrev:
Vart i karibien ska du ?

Jag var där 2 veckor förra året i september/oktober och var då på Bonaire, Curacao samt Aruba :) riktigt härliga ställen, mest Bonaire.
Jag e pa curacao... hur fint som helst. underbart vatten. e som att dyka ner i ett akvarium. pa sondag kommer det bilder.(bara for att det e i bilder o filmer kategorin :rolleyes: )
har sett lite motorcyklar oxa. dom verkar gilla den amerikanska stilen med forlangda svingar o allt e spegelblankt. sen kor dom med dack som vilken normal person som hels skulle slangt for ca 100 mil sedan.

have fun!! :banana :banana

nu e jag hemma i kylan igen. blev bara 11 timmar försenade på flygplatsen ( = cash från resebolaget). kan verkligen rekomendera curacao till alla som gillar o dyka/snorkla. jättefint korallrev precis utanför hotellet med massor av fisk o fint vatten. bifogar lite bilder :)

Bifogat

• IMG_2043.JPG
    IMG_2043.JPG
    44.9 KB · Visningar: 91
  • IMG_2063.JPG
    IMG_2063.JPG
    55.8 KB · Visningar: 106
  • IMG_2090.JPG
    IMG_2090.JPG
    112.2 KB · Visningar: 114
  • IMG_2111.JPG
    IMG_2111.JPG
    68.6 KB · Visningar: 118
  • IMG_2181.JPG
    IMG_2181.JPG
    71.3 KB · Visningar: 118
Thermal skrev:
Kommer precis därifrån, inte utan att man undrar vad faan man skulle hem till kylan o göra :gnissla :huvet
haha.. ja jag förstår dej.. man blev lite fundersam när planet landa i amsterdan o det snöa... o när man stod o vänta på tåget i köpenhamn iklädd shorts o skjorta :gnissla

chukabowa skrev:
haha.. ja jag förstår dej.. man blev lite fundersam när planet landa i amsterdan o det snöa... o när man stod o vänta på tåget i köpenhamn iklädd shorts o skjorta :gnissla

Hur mycket kostar kalaset?

Fotrally skrev:
Hur mycket kostar kalaset?
resa med boende med ving kostade 13044kr per skalle. sen e det dyrt när man väl är där.. håll hårt i resväskorna för bärarna vill ha extremt mycket betalt. eller vad sägs om 10 dollar för att lyfta väskorna ur bilen ner på marken :kocko . all mat importeras så det kostar ganska mycket. går säkert o hitta billig om man vill men där vi var så fanns inget. bara hotellets resturang som gällde. samma priser som hemma ungefär. käka 2 "us stake tenderloin" och 2 "ice cream" samt 5 st cola... gick lös på 81 dollar :gnissla

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd