GSXR1100R skrev:Fränt men vad säger funkisarna om detta, båten saknas ju![]()
De sitter i depån och
ni vet norrlänningar Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Fränt men vad säger funkisarna om detta, båten saknas ju![]()
ni vet norrlänningar Triggerhappy skrev:1: Äntligen ser hans hoj lika bitchig ut som hans körstil!
2: Tummen upp bilden e ju rå posör..skall det bli sparkies på nästa race också ? *Vart e världen på väg*
3: Att Alex setat i Ikeas bollhav många timmar som 4´a åring å trivts e ju nu bekräftat...Leca kulorna är den mer vuxna versionen...
Kom igen Alex, lite silvertejp å epoxi fixar det mesta....
Däremot var det inga leca kulor utan gräs, hade jag glidi 50m till hade jag legat i en lite sjö/damm

Mrlind skrev:bla, bla, bla..... original intrsumentet funkar inte pga att kontakten flög i bitar.![]()
Kostet78 skrev:Det var första varvet efter krashen... Var lite ödmjuka grabbar... det är väl nog jävligt att krascha 5 dar innan premiären!!![]()

Mrlind skrev:bakramen e det som bekymrar, den pekar ner istället för upp, sen så måste man springa igång hojen, och original intrsumentet funkar inte pga att kontakten flög i bitar.![]()

Macho Woman skrev:Jag har en fråga om Alex streetracer. Vad är det för konstiga hål i kutsen?![]()
Mrlind skrev:Det är fästerna som satt där hålen är, cykeln landade på bakkutsen, där av dessa hål..

Finskt gräs ligger mellan kåpglas och kåpan, men dom klarade sig rätt bra ändå, nu står Mr Blind och plastar kåpor utanför min lya, hoppas han kör bättre än han plastarKostet78 skrev:Det såg ut som den landat lite på fronten oxå....![]()

GSXR1100R skrev:Finskt gräs ligger mellan kåpglas och kåpan, men dom klarade sig rätt bra ändå, nu står Mr Blind och plastar kåpor utanför min lya, hoppas han kör bättre än han plastar![]()
GSXR1100R skrev:nu står Mr Blind och plastar kåpor utanför min lya, hoppas han kör bättre än han plastar![]()
Ge honom en folkis så går nog allt bra!GSXR1100R skrev:Finskt gräs ligger mellan kåpglas och kåpan, men dom klarade sig rätt bra ändå, nu står Mr Blind och plastar kåpor utanför min lya, hoppas han kör bättre än han plastar![]()
Här botar Mr Blind sina synder, han plastar kåpor som ingen annan... eller nåt, notera dom kraftiga bicepsen som krävs för att köra RR.Sweedo skrev:Ge honom en folkis så går nog allt bra!![]()
sikke snygg hoj i bakgrunden på mittenbilden .-........ den ser snabb och vurpad ut ......GSXR1100R skrev:Här botar Mr Blind sina synder, han plastar kåpor som ingen annan... eller nåt, notera dom kraftiga bicepsen som krävs för att köra RR.
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem