Klättervägg-ställe, Stockholm ??

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Nån som vet var man kan klättra på väggar i Stockholm ?

Som en hobby alltså............när man kanske är ett barn.......

Jooooooooo, jag HAR googlat....men ibland blir man så matt av alla sidor som man går vilse på !!

Jag vet att det finns en inomhusvägg i Sickla nånstans. Har aldrig varit där dock så jag vet inte exakt var. Men ändå :tungan

Det finns en stor vägg i Sickla. Klätterverket. Sen finns det nån i Hammarbyhamnen, en i Vasastan (Klättermusen har jag för mig att det heter).

Finns garanterat något norr om stan också, men det var ett tag sen jag var i gemet, och då fanns det ingenting.

TACK !! :tummenupp

Ps Jo jag har bil, men om barnet VILL börja med klättring är det bra om det inte är FÖR långt bort !! :)

Jag vet att det finns en inomhusvägg i Sickla nånstans. Har aldrig varit där dock så jag vet inte exakt var. Men ändå :tungan

Klätterverket
www.klatterverket.se

Fan... nu fick jag dåligt samvete. Har inte kommit iväg och klättrat på ett år snart. :huvet

TACK !! :tummenupp
Ps Jo jag har bil, men om barnet VILL börja med klättring är det bra om det inte är FÖR långt bort !! :)

De flesta klätterställen har åldersgränser. Är du med är det självklart inga problem om du bara går en kurs först, där du lär dig säkra.

Karbin har en ganska väl utvecklad ungdomsverksamhet på helgerna. Det är ett tips om "barnet" tycker klättringen är kul och vill klättra lite mer regelbundet och dessutom med andra "barn".

Last edited:
Nyheter
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...