Klädesbutik i Gbg?

eXtract

jaK eaR gengZtäR
Gick med
8 Oct 2006
Hoj
...
Tjoosan. Tänkte ta en sväng in till göteborg och kanske handla lite kläder.
Fick tipset av en polare för ett tag sen om nån butik, något namn vet jag dock ej :confused:

Affären hade en massa märkeskläder och alla möjliga plagg, fast det var något produktionsfel på dom t.ex en felsömm, fel färg på stygn, eller fel stygn etc etc. på plagget. Så dom hade dessa plaggen skitbiligt!

Någon som känner igen detta, och kanske vet namnet på affären? :va
Verkligen tacksam för hjälpen om nån vet!

Det låter som att det skulle kunna vara "Freeport" i Kungsbacka du söker, de marknadsför sig som "sveriges enda outlet". Jag har dock aldrig varit där.

Tipsa gärna när du har hittat vattenhålet!

Det låter som att det skulle kunna vara "Freeport" i Kungsbacka du söker, de marknadsför sig som "sveriges enda outlet". Jag har dock aldrig varit där.

Tipsa gärna när du har hittat vattenhålet!

överreklamerat utav bara fan. Man tror typ det är skitstort och hur mkt som helst innan man varit där. men det är litet och dom har inte något stort utbud.

Freeport är läskigt, det är som att gå runt på ett övergivet nöjesfält där alla hus är målade i pastellfärger och de spelar konstig musik...

Freeport är läskigt, det är som att gå runt på ett övergivet nöjesfält där alla hus är målade i pastellfärger och de spelar konstig musik...

Hahaha, håller helt med :D. Känns som att vara i nån kass amerikansk utdöd ministad..

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg