Kläder till motarden!

RandomHero

Bruksare!
Gick med
26 Aug 2005
Hoj
ktm 660 - 06
Är det någon som har nå tipps på sidor på internet som man kan hitta bra och snygga kläder på..
Va inne på ett par snygga Shift brallor som ja skulle inhandla här i västerås men dom va ju så klart slut..
Är inte ute efter skinkläder de har ja redan utan nån sida med crosskläder, byxor och en tröja. Har letat men inte hittat nån bra :huvet, nästan så man skulle beställa från usa.

Last edited:
Tack så mycket!!! :tummenupp
Är den någon som åker i Crossbrallor när dom piskar grus? Har ni isåfall klotat med dom, ja ska nämligen åka grusvägar med mina crossbrallor. Men dom känns inte så säkra att köra omkull i :näsblod. Sen finns de ju goretex byxor men de är inte aktuellt.

Last edited:
RandomHero skrev:
2148427 Tack så mycket!!! :tummenupp
Är den någon som åker i Crossbrallor när dom piskar grus? Har ni isåfall klotat med dom, ja ska nämligen åka grusvägar med mina crossbrallor. Men dom känns inte så säkra att köra omkull i :näsblod. Sen finns de ju goretex byxor men de är inte aktuellt.

Jag har ett shift freeride ställ som jag har varit i gruset med. Klarade mig ohygligt bra faktiskt men byxorna gick sönder lite och man fick sy lite men sedan var de snygga igen hehe.. Så det ska vara! Så om du mot förmodan skulle ramla så tror jag du klarar dig galant om det bara är grus.

RandomHero skrev:
2148427 Tack så mycket!!! :tummenupp

Se till att ha bra ben/knäskydd under och höftskydd så slipper du pillla ut smågrus från huden... :hihi

Busaberg skrev:
2151696 Karlströms verkar sälja Shift. www.karlstrommotor.se
ja men dom hade inte inne på lagret, dom skulle kolla om det gick och beställa dom byxorna ja ville ha..
Fast ja va inne på Forza racing i västerås och tittade lite och hittade ett par fox byxor som var snygga :)..
dom var snyggare i verkligheten än på bild så ja tror ja slår till på dom :tummenupp

Bifogat

• pantherpant06_red_1041.jpg
    pantherpant06_red_1041.jpg
    17.9 KB · Visningar: 195
Back