SolitudE
R.I.P Brorsan!
Solid snake skrev:Beror väl på vilka stövlar man har, men crosstövlar e fan stenhårda, asså hela stöveln e ju som den är gjord av sten.
Är jag helt ute och cyklar? Men ska man inte kunna röra på fötterna och växla m.m också?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Solid snake skrev:Beror väl på vilka stövlar man har, men crosstövlar e fan stenhårda, asså hela stöveln e ju som den är gjord av sten.

solitude skrev:Är jag helt ute och cyklar? Men ska man inte kunna röra på fötterna och växla m.m också?![]()

Stolten skrev:Har jag aldrig gjort.. Har hört att folk gör det men jag måste röra hela jävla benet jämmt!![]()

nej, man kan växla utan att röra hela foten, fast det är lite trögt, men man vänjer sig. I sidled går det däremot inte att röra foten.solitude skrev:Är jag helt ute och cyklar? Men ska man inte kunna röra på fötterna och växla m.m också?![]()
Anton_Ljunghusen skrev:Röra hela benet? Då har du växelspaken för högt upp
Padde skrev:Har du växelspak?
![]()
![]()
Anton_Ljunghusen skrev:Tjao det är en spak som man växlar med. Vad vill du kalla den?

Har ett Rukka goretexställ som har en snygg mörkblå färg som detaljer, samma färg som hojen...
Extreem_ skrev:Snart kommer kortet, och de ska bli himmla gött och glänsa på skönheten efter allt slit!![]()
/mvh Johan
Extreem_ skrev:Är det "gay" att matcha skyddsstället med hojen?
Då är jag "gay"!!!Har ett Rukka goretexställ som har en snygg mörkblå färg som detaljer, samma färg som hojen...
Är man "gay" om man tänker köpa ny hjälm (cross) för att se bättre ut?
Då är jag "gay"!!!![]()
Anton_Ljunghusen skrev:Röra hela benet? Då har du växelspaken för högt upp
Extreem_ skrev:Jag tror själv att alla här på sporthoj är lite gay... På ett eller annat sätt..![]()
/Johan

Solid snake skrev:Jag gillar ittaka......![]()

Svanen skrev:Då får jag lite av båda delarna![]()
Extreem_ skrev:![]()
Lät ganska bra... Hur ska du använda hojen? Köra långt ofta? Och sen undrar jag hur just knäskydden i crosskläder skyddar på asfaltsunderlag, skulle inte vara så kul att få knäskålen nedslipad... Bara du får de skydd du behöver!
/mvh Johan
Svanen skrev:Jag kan fan inte bestämma mig![]()
Vill på ett sätt ha ett slitstarkt skinnställ men samtidigt vill jag ha crossutrustning.. fan..
Jag funderade lite såhär:
Crossbyxor
Crosstövlar
Goretex/skinn jacka
Crosshjälm
(Och alla skydd såklart)
Då får jag lite av båda delarna![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|