Kit?

BlueDevil

Whooot?
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
Aprilia rsw 125, yamha yz250
Hallå söker sidor om Kit!! ska kolla runt lite om det är något att ha :)
altså till en Honda rs 125r....

Take care/ #16 i år

http://www.tsrworldwide.com/ så hittade jag något riktigt intressant,
en honda rs 125r -04 för 880,000 JYP ( runt 60k )!! har för mig att det är mycket dyrare ?? eller?? men till kommer det ju frakt från japan också, men 60k för en racer?

Take care

BlueDevil skrev:
http://www.tsrworldwide.com/ så hittade jag något riktigt intressant,
en honda rs 125r -04 för 880,000 JYP ( runt 60k )!! har för mig att det är mycket dyrare ?? eller?? men till kommer det ju frakt från japan också, men 60k för en racer?

Take care

Jepp det är billigt trots att man "bara" får cykeln! Dock så tillkommer frakt samt tull, men ändå billigt...

oscar skrev:
Räknas detonationssensor och datalogger som kit?

Nja kanske inte som motor-kitdelar. Men A-kitkolvarna där kan nog vara intressanta för en del oavsett kit?

Hansens motor ni har inga effektdelar hemma ??

Ett JHA motorkit kostar 53000kr i Japan..

Finns det bättre grejor ?

Hur bra mäter sig det senaste JHA kitet mot
Håkan Olssons Aprilia 125:a ??

Han bör ju ha den starkaste hojen i startfältet.

Borsiin JR skrev:
Vad ktm uppger och vad ktm har är två vitt skilda ting.....

KTM är dock de som i stort sett haft högst toppfart på de flesta banorna 2004, eller iaf bland topp5 i toppfart. De har gått ruskigt fort rakt fram.
Sen om det är 50hk, 55hk, eller kanske ännu mer, ja det vet man ju inte riktigt.

oFFkeFF skrev:
KTM är dock de som i stort sett haft högst toppfart på de flesta banorna 2004, eller iaf bland topp5 i toppfart. De har gått ruskigt fort rakt fram.
Sen om det är 50hk, 55hk, eller kanske ännu mer, ja det vet man ju inte riktigt.

Vi menade nog precis samma sak....

Att håkan har samma effet i sin aprillia som KTM har i sina fabriksräcers är inte troligt då som du sa att de verkar ha väldigt gott om effekt, nog för att håkan har tillgång till roliga saker men knappast så roliga....

Back