Hej.
Jag har en GSX-R600 -03 med trimmad motor och kit-box för bankörningar.
Till kit-boxen finns det en kit-kabelhärva med bara det nödvändigaste för att hojen ska gå att köra.
Min fråga är om det går att köra med kit-boxen och org. kabelhärva?
Och om något kan gå sönder om man provar eller kör så?
Vill inte bränna något i boxen eller på hojen. Tror märket på boxen var denso, samma märke som på gatboxen.
Anledningen till frågan är att hojen inte går bra med org.box.
// Oskar
Jag har en GSX-R600 -03 med trimmad motor och kit-box för bankörningar.
Till kit-boxen finns det en kit-kabelhärva med bara det nödvändigaste för att hojen ska gå att köra.
Min fråga är om det går att köra med kit-boxen och org. kabelhärva?
Och om något kan gå sönder om man provar eller kör så?
Vill inte bränna något i boxen eller på hojen. Tror märket på boxen var denso, samma märke som på gatboxen.
Anledningen till frågan är att hojen inte går bra med org.box.
// Oskar