kissemissen min =)

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
såg just nå fräckt..har aldrig tänkt på det förut...
har en liten kissemiss. nu när den var ut på balkongen o kika(bruka vilja hålla till där) gick hon i sina gamla fotspår i snön..missa inte ett enda steg..
ganska smarta kanske :rolleyes: :)
finns de nå mer underligheter dom har för sig? :va

Dom undviker väl det mesta för att slippa bli onödigt blöt:)

ozeo skrev:
har en liten kissemiss. nu när den var ut på balkongen o kika(bruka vilja hålla till där) gick hon i sina gamla fotspår i snön..missa inte ett enda steg..

ozeo skrev:

Det gjorde min katt också, troligen för att han hatade snö

Ge inte katten kanel. Jag lurade vår katt att lukta på kanel. Antagligen slickade hon i sig lite eller så fick hon in det i näsan. Hon hoppade upp, sprang en bit på väggen. Hoppade upp i en fönsterkarm. Nös kraftigt och slickade sig stirrigt runt munnen/nosen. :rolleyes: :(

Trodde inte att hon sku tycka att det var så farligt. :3freak

När tisen inte tror att någon ser henne brukar hon gå i sina egna fotspår. Vet hon däremot att man står och tittar brukar hon plöja igenom snön och rulla runt och leka.

tigrro skrev:
Ge inte katten kanel. Jag lurade vår katt att lukta på kanel. Antagligen slickade hon i sig lite eller så fick hon in det i näsan. Hon hoppade upp, sprang en bit på väggen. Hoppade upp i en fönsterkarm. Nös kraftigt och slickade sig stirrigt runt munnen/nosen. :rolleyes: :(

När tisen inte tror att någon ser henne brukar hon gå i sina egna fotspår. Vet hon däremot att man står och tittar brukar hon plöja igenom snön och rulla runt och leka.

Gjorde jag??? :rolleyes: Visste inte jag var så spänstig...

Ahh, fasen! Avslöjad!!! :gnissla

:katt

tigrro skrev:

Så betedde sig våran katt också efter att han stått under min moped i moppeåldern, stod o tankade med en 5 l dunk när jag slant o dränkte in hela katten... Fick bli badbaljan till kattens förskräckelse, han luktade skumt ett bra tag efteråt men fick inga bestående men.

Jag hade velat ha en digitalkamera eller videokamera när min katt trillade ner i badkaret, det gillade han verkligen inte och så blev han grymt liten och mesig när han var helt blöt.

Förutom att kräva av matte att hon ska öppna och stänga vattenkranen för att "kattfan" ska dricka rinnande vatten...
Jo, han fiskar upp torrfoderkulorna med tassen, "slänger" ut dem en bit på golvet, går och äter den, tar en ny, osv... Smart katt som löser problemet med sin egen tristess?! Han gör det bara ibland nämligen. :brinnerup
Han blir oxå, som alla här, gladare när vintern är över. För då kan han vara ute och fånga ödlor istället för att sitta på farstubron i två minuter och sedan komma in och "skälla ut" mig för att det är kallt... :gnissla :D

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...