KinnekulleFoto: Racingworld 060703

Kom igen nu.
Ska man kränga bilder så gäller det att ösa ut alla väldigt snart efter körningen.
Skaffa dig en sida där du lägger ut grejerna vetja istället för att ladda upp alla här:)

TinaTjejen skrev:
2307845 Kom igen nu.
Ska man kränga bilder så gäller det att ösa ut alla väldigt snart efter körningen.
Skaffa dig en sida där du lägger ut grejerna vetja istället för att ladda upp alla här:)

Ni får hålla till godo med dom sponsrade bilderna som jag lägger upp här på SH
:) Fotar inte längre bankörningar för att kränga bilder på alla som åker.

/Jonas

kinnekulle foto skrev:
2308933 Ni får hålla till godo med dom sponsrade bilderna som jag lägger upp här på SH
:) Fotar inte längre bankörningar för att kränga bilder på alla som åker.

/Jonas
Det är jävligt synd, många är duktiga på att fotografera men dina bilder är bäst!

HanneZ skrev:
2308939 Det är jävligt synd, många är duktiga på att fotografera men dina bilder är bäst!

Roligt att du tycker det! :banana Men även om jag inte längre fotar alla som åker, kommer tidigare kunder fortfarande att fastna på mina bilder, så för Din del gör det ingen skillnad :) .

Lägger upp fler bilder när jag får lite tid över.

/Jonas

kinnekulle foto skrev:
2310199 Roligt att du tycker det! :banana Men även om jag inte längre fotar alla som åker, kommer tidigare kunder fortfarande att fastna på mina bilder, så för Din del gör det ingen skillnad :) .

Lägger upp fler bilder när jag får lite tid över.

/Jonas

Kommer du finnas på plats den 28:e :va
Skulle gärna vilja ha en proffsbild på mig! :D

Rasorblade skrev:
2310224 Kommer du finnas på plats den 28:e :va
Skulle gärna vilja ha en proffsbild på mig! :D

Inte utan en förfrågan från arrangören, och Actionpics fotar själva så jag tror inte dom vill ha någon konkurans om bildförsäljningen.

/Jonas

Tänkte fråga från en polare om du har bild på han när du fotade oss i kvarn kurvan, Han har en svart/gul/blå cbr 600f -97, i mellansnabb grupp?

kinnekulle foto skrev:
2310817 Inte utan en förfrågan från arrangören, och Actionpics fotar själva så jag tror inte dom vill ha någon konkurans om bildförsäljningen.

/Jonas

TinaTjejen skrev:
2307868 Typ ba.

Eller så fotar man själv så man får korten snabbt å enkelt, hur många och varifrån man vill :hihi : www.voj.se/bilder

Kollade länken och hittade mig själv på en bild, så man får tacka för tipset
:tummenupp

kinnekulle foto skrev:
2310817 Inte utan en förfrågan från arrangören, och Actionpics fotar själva så jag tror inte dom vill ha någon konkurans om bildförsäljningen.

/Jonas

Din inkorg är :fyllisar, du har idag 30/7 fått en "okänd inbetalning", avser bild 40x50 cm jag har betalt. :tummenupp Inbetalt via TelefonBanken så pengarna ska vara inne på ditt konto typ nu.

/Lena

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...