Kinnekulle Ring 6:e augusti med Trackworld.se

Jag har en plats tillsalu för 600:- i mellangruppen, har fått förhinder och kan tyvärr inte medverka. Hade varit jätte snällt om nån hade kunnat hjälpa mig genom att ta över min plats! PMa för mer info.

MVH/christian

Bokningen är stängd

Vi har nu stängt bokningen inför söndagens körning på Kinnekulle. För drop-in se första inlägget.

/Brück, TrackWorld

Någon som har plats på släpvagn/bil från eskilstuna-trakten ?
Jag har spännband, soppa- och lunchpengar...:)

Grym dag...

även om det var lite i varmaste laget. Upp med lite bilder ni som plåtade....

Helt otrolig att folk inte kan lyssna. ÄR du långsammast i din grupp så ge FAN i att speta fullt på rakan med din 1000cc. Att missa det nån gång lite då och då kvittar ju men att göra det på varenda varv på hela dagen... suck...

Det va varmt o det skedde lite tråkigheter men i övrigt va det en bra dag med mycket åka! Kul!

Tack Trackworld för en trevlig dag, som tyvärr kantades av några tråkiga incidenter.

Tror det var en instruktör som körde omkull och skrotade cykeln under bron ,utträngd eller inte låter jag vara osagt.
Själv skrapade jag bort samtliga flugor mot asfalten...

Kenya skrev:
2355934 Tror det var en instruktör som körde omkull och skrotade cykeln under bron ,utträngd eller inte låter jag vara osagt.
Själv skrapade jag bort samtliga flugor mot asfalten...

Japp, stod i den kurvan när det hände. En instruktör var det. Hjälmen såg ut som skit & han klagade över nackvärk så därför tyckte folk att det borde kollas upp.

2fast4hjo skrev:
2355849 Enligt info från instuktör ett brutet nyckelben och eve en hjärnskakning (var en avåkning efter ni hade åkt?)

Ok, jag vet bara om den ambulansfärden med instruktören som kraschade efter bron.

Last edited:
Tack

TrackWorld vill tacka alla deltagare, instruktörer och funktionärer för en bra dag, trots att den inte var fri från incidenter.

Tack så mycket och välkomna tillbaka.
/Brück

Vill även jag tacka Trackworld för en trevlig dag med bra flyt, lite väntan och mycket åkning. :tummenupp
Dock alltid tråkit med av åkningar, hoppas ni kan lösa era hojjar..

Det inträffade två olyckor som resulterade i sjukhusvistelse.

Den ena olyckan drabbade en av våra instruktörer. Vad gäller skuldfrågan kommer denna att utredas av de inblandades försäkringsbolag.

De båda drabbade är nu hemma igen och mår efter omständigheterna bra.

/Stefan M

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...