Kinnekulle Ring 050807 med Racingworld

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Märsön
Hoj
929
Efter att ha tröttnat på att plåta i tv-kurvan och ut på start och mål under fredagen, så masade jag mig mellan ett par körpass ända bort till brofästet och experimenterade lite med kameran. Resultatet blev av varierande kvalitet, men här kommer iaf lite bilder som jag tog åt diverse håll från min plats under bron.
 

Bifogat

  • 1.jpg
    1.jpg
    90.6 KB · Visningar: 68
  • 2.jpg
    2.jpg
    79 KB · Visningar: 71
  • 3.jpg
    3.jpg
    83.7 KB · Visningar: 44
  • 4.jpg
    4.jpg
    83.6 KB · Visningar: 45
  • 5.jpg
    5.jpg
    84.3 KB · Visningar: 64
  • 6.jpg
    6.jpg
    130.4 KB · Visningar: 59
Meeera!
 

Bifogat

  • 9.jpg
    9.jpg
    116.2 KB · Visningar: 55
  • 8.jpg
    8.jpg
    127.7 KB · Visningar: 46
  • 7.jpg
    7.jpg
    102.9 KB · Visningar: 48
  • 10.jpg
    10.jpg
    132.5 KB · Visningar: 44
  • 11.jpg
    11.jpg
    89.5 KB · Visningar: 42
  • 12.jpg
    12.jpg
    83.1 KB · Visningar: 45
Nu har jag tagit en paus och ätit en bulle på Swedies begäran, så här kommer resten av bilderna...
 

Bifogat

  • 13.jpg
    13.jpg
    81.4 KB · Visningar: 48
  • 14.jpg
    14.jpg
    80.2 KB · Visningar: 64
  • 15.jpg
    15.jpg
    90.4 KB · Visningar: 38
  • 18.jpg
    18.jpg
    80.9 KB · Visningar: 66
  • 17.jpg
    17.jpg
    87.2 KB · Visningar: 53
  • 16.jpg
    16.jpg
    79.3 KB · Visningar: 54
Till och med lilla jag kom me :banana

Måste lära mig å hänga av mer....
Har dock träningsvärk av det jag försökte med.
 
Sååå...
 

Bifogat

  • 19.jpg
    19.jpg
    71.4 KB · Visningar: 41
  • 20.jpg
    20.jpg
    112.5 KB · Visningar: 41
  • 21.jpg
    21.jpg
    124.6 KB · Visningar: 48
  • 22.jpg
    22.jpg
    129.6 KB · Visningar: 54
  • 23.jpg
    23.jpg
    124.8 KB · Visningar: 38
  • 24.jpg
    24.jpg
    94.4 KB · Visningar: 39
Snygga bilder Pingvinen, men rensa bort regnummrena...
:tummenupp

Edit: Whoops ...Trigger här...satt visst inloggad som Trinity... :brinnerup
 
flugan skrev:
Krümt snüggt!

Vad använde du för kamera?

En "vanlig" Minolta Z1. Inget märkvärdigt alltså. Mer bilder:
 

Bifogat

  • 27.jpg
    27.jpg
    131.4 KB · Visningar: 55
  • 26.jpg
    26.jpg
    114.6 KB · Visningar: 49
  • 25.jpg
    25.jpg
    118.4 KB · Visningar: 38
  • 28.jpg
    28.jpg
    140 KB · Visningar: 35
  • 29.jpg
    29.jpg
    123.7 KB · Visningar: 48
  • 30.jpg
    30.jpg
    116.7 KB · Visningar: 57
Trinity skrev:
Snygga bilder Pingvinen, men rensa bort regnummrena...
:tummenupp


Det tar för lång tid att fixa det på alla bilder, men om nån sett sitt regnr på bild och vill att jag tar bort bilden, så visst. Ska jag plocka bort dig?
 
Sista bilderna:
 

Bifogat

  • 31.jpg
    31.jpg
    131.4 KB · Visningar: 51
  • 32.jpg
    32.jpg
    115.1 KB · Visningar: 46
  • 33.jpg
    33.jpg
    84.3 KB · Visningar: 41
Rundningsmärke skrev:
Men jag då? :va

/A


Ska kolla om jag hittar några bilder på dig. Den jag tror jag har är apkass kvalitet på tyvärr. :(
 

Bifogat

  • RM.jpg
    RM.jpg
    66.8 KB · Visningar: 49
Last edited:
Sista gången jag lånade verktyg av dig...
Ska det bli fler gånger vill jag vara med på bild också :mad:
 
jag vill ha mera, jag vill ha mera :hoppa

Kul med lite andra vinklar och ställen :tummenupp

(du har min mailadress till jobbet, skicka även om det är kass kvalisort)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top