Efter att ha tröttnat på att plåta i tv-kurvan och ut på start och mål under fredagen, så masade jag mig mellan ett par körpass ända bort till brofästet och experimenterade lite med kameran. Resultatet blev av varierande kvalitet, men här kommer iaf lite bilder som jag tog åt diverse håll från min plats under bron.

