Kinnekulle Ring 050805 med Actionpics

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Märsön
Hoj
929
Lite bilder från böjen ut på start-och-mål...
 

Bifogat

  • sm1.jpg
    sm1.jpg
    93.1 KB · Visningar: 44
  • sm2.jpg
    sm2.jpg
    82.8 KB · Visningar: 35
  • sm3.jpg
    sm3.jpg
    94.4 KB · Visningar: 38
  • sm4.jpg
    sm4.jpg
    82.5 KB · Visningar: 41
  • sm5.jpg
    sm5.jpg
    86 KB · Visningar: 31
  • sm6.jpg
    sm6.jpg
    82.6 KB · Visningar: 40
Mera...
 

Bifogat

  • sm9.jpg
    sm9.jpg
    83.8 KB · Visningar: 31
  • sm8.jpg
    sm8.jpg
    87.8 KB · Visningar: 32
  • sm7.jpg
    sm7.jpg
    85 KB · Visningar: 29
  • sm10.jpg
    sm10.jpg
    85.5 KB · Visningar: 38
  • sm11.jpg
    sm11.jpg
    88.9 KB · Visningar: 36
  • sm12.jpg
    sm12.jpg
    86 KB · Visningar: 35
Lite till!
 

Bifogat

  • sm13.jpg
    sm13.jpg
    84.7 KB · Visningar: 29
  • sm14.jpg
    sm14.jpg
    81.8 KB · Visningar: 37
  • sm15.jpg
    sm15.jpg
    69.5 KB · Visningar: 28
  • sm18.jpg
    sm18.jpg
    79.7 KB · Visningar: 36
  • sm17.jpg
    sm17.jpg
    88.4 KB · Visningar: 31
  • sm16.jpg
    sm16.jpg
    72.4 KB · Visningar: 30
Åsså naturligtvis lite obligatoriska bilder från tv-kurvan.
 

Bifogat

  • tv1.jpg
    tv1.jpg
    84.9 KB · Visningar: 35
  • tv2.jpg
    tv2.jpg
    81.2 KB · Visningar: 30
  • tv3.jpg
    tv3.jpg
    90.4 KB · Visningar: 33
  • tv6.jpg
    tv6.jpg
    78.8 KB · Visningar: 42
  • tv5.jpg
    tv5.jpg
    85.7 KB · Visningar: 35
  • tv4.jpg
    tv4.jpg
    90.2 KB · Visningar: 47
Mera från tv-kurvan.

Lite mer inspirerade bilder från söndagens körning kommer i separat tråd under kvällen.
 

Bifogat

  • tv7.jpg
    tv7.jpg
    79.1 KB · Visningar: 31
  • tv8.jpg
    tv8.jpg
    80.1 KB · Visningar: 68
  • tv9.jpg
    tv9.jpg
    81.1 KB · Visningar: 29
  • tv10.jpg
    tv10.jpg
    90 KB · Visningar: 38
  • tv11.jpg
    tv11.jpg
    75.6 KB · Visningar: 30
  • tv12.jpg
    tv12.jpg
    72.5 KB · Visningar: 29
jack_pil skrev:
vad använder du för kamera?


En vanlig liten billig Minolta Z1. Så det går inte riktigt att jämföra bilderna med de andra proffsens kvalitet, eftersom de fuskar medelst dyra kameror. :näsblod
 
Kalasbilder Björn :tummenupp

Kul med lite andra bilder än bara TV-kurvan, väldigt bra komponerade bilder.
Det gjorde du jättebra :)
 
JAG fastnade!!! :tummenupp :yoparty :Bugar

Hade en skitdag. Körde som en kratta, var lite chicken efter avåkningen på Falken... :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top