Gottschalk
#45 2013 ??
Well ??
Som rubriken lyder, nån som ska till kinnekulle på imorgon??
Trist att åka ensam!!
Som rubriken lyder, nån som ska till kinnekulle på imorgon??
Trist att åka ensam!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror de flesta har anmält sig till B & K på FalkenGottschalk skrev:2180050Ingen från Götet som ska dit????????????????
![]()
Rasorblade skrev:2180072Tror de flesta har anmält sig till B & K på Falken
När börjar det imorgon?!Gottschalk skrev:2180108OK, bara jag som har bråttom, som vanligt!!!!!!!!!!
Rasorblade skrev:2180131När börjar det imorgon?!
Vet du om man behöver ha skinnställ på SMC´s B&K-kurser?
Gottschalk skrev:218015808.00
Kläder avsedda för mc-åkning, ryggskydd och heltäckande hjälm rekomenderas men är inget krav.
100db buller gräns.
Besiktning innan kursstart.
MVH
Låna mitt skinn om du vill, jag skall inte ha det, vill du inte ha det så har jag goretexställ med.. Vi borde väl vara ganska lika i kroppen.Rasorblade skrev:2180198Tack för svaren.....
Sugen som faan![]()
Tack, men kollade på smhi och det ser inte ljust ut.....Hultan skrev:2180304Låna mitt skinn om du vill, jag skall inte ha det, vill du inte ha det så har jag goretexställ med.. Vi borde väl vara ganska lika i kroppen.
Gottis skrev:2180383Kom precis hem från tre dagars utbildning och kan nu titulera mig sporthojs instruktör du missar absolut inget..har själv åkt runt i tredagars regn med slicks (hade 4 torra pass) och kan lungt säga att jag är en grymt bättre förare tack vare det härdet går att köra snyggt och ganska snabbt med slicks också
syns på Falken den 17 och första Juli
Gottschalk skrev:2185170
Trodde man skulle köra konbana halva dagen innan man fick åka ut på banan, men ack vad förvånad jag blev när det bara var ut o köra direkt!!!
Gottschalk skrev:2185170Vi hade grym tur med vädret i långsamma gruppen, fick 4 o 1/2 torra pass av 7 totalt!!!
Riktigt bra utbildning med mycket åka och vettiga tips, sen att instruktörerna åkte i 8r runt en precis när man tyckte man körde "jävligt" fort var ju bara underhållande.
Trodde man skulle köra konbana halva dagen innan man fick åka ut på banan, men ack vad förvånad jag blev när det bara var ut o köra direkt!!!
Lynn skrev:2185387Får se om man kommer iväg på en sådan utbildning nästa år... tror man måste äga hojen man kör på, eller?
Gottschalk skrev:2185408Skulle inte du köra på falken![]()
Lynn skrev:2185413var ju bara reserv... skulle det bli aktuellt måste jag kolla om jag får köra på min hoj... den står ju skriven på snajjp... blir så när försäkringarna skjuter i höjden..![]()
Nästa år kan jag kanske skriva den på mig då jag haft kortet i ett år.. hoppas på det iaf![]()
Dubbel självrisk vid bankörning och "utlåning" hos LFGottis skrev:2196830Vi ställer inga krav på det alls men bäst att du kollar med försäkrings bolaget brukar va lite högra Självrisk
99% av alla försäkringar gäller på SMC utbildnings dagar
Rasorblade skrev:2196834Dubbel självrisk vid bankörning och "utlåning" hos LF
Gottis skrev:2196830Vi ställer inga krav på det alls men bäst att du kollar med försäkrings bolaget brukar va lite högra Självrisk
99% av alla försäkringar gäller på SMC utbildnings dagar
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien