Kinnekulle 21 aug

Lite update.

Vi är för närvarande 7 hojar och 8 personer som ska transporteras..
Hojarna är klara i bussen och bilen samt all packning. dock går bara 5 pers MAX in i dem.
Alltså behöver ngn mer köra en personbil med 2 pers (blir ev. släp).

Känner någon att den kan bidra? Givetvis delar bilarna på kostnaden. Lomma_rider kan bistå med bil om ingen annan kan. Tycker personligen att det räcker med att han står för bussen. Slipsten står som reserv att köra med oss på lördagen. OM han får plats får vi lösa det med extra släp. Jag kan klämma in en extra hoj i nödfall.

Jag sitter och funderar på om inte jag skall följa med oavsett om jag får plats eller inte, om inte för det underbara sällskapets skull.. Fixar vi ett extra släp så kan jag dra det och lasta min hoj, kanske dyker det upp en plats när jag är där :)

Dock kommer jag inte stanna i Gbg utan kör raka vägen ner till Skåne på lördagkvällen.

Jag sitter och funderar på om inte jag skall följa med oavsett om jag får plats eller inte, om inte för det underbara sällskapets skull.. Fixar vi ett extra släp så kan jag dra det och lasta min hoj, kanske dyker det upp en plats när jag är där :)

Dock kommer jag inte stanna i Gbg utan kör raka vägen ner till Skåne på lördagkvällen.

Låter väl väldigt trevligt :) Fundera lite på det.. du är med i alla beräkningar.. Men jag behöver snart boka slutgiltigt lite och Kan du köra så är alla klara upp och ner överallt. OM du inte hänger med ut på stan på lördagen så kanske du kan ta en släp med dig hem? Hoppas iaf du stannar.

hörs :)

Låter väl väldigt trevligt :) Fundera lite på det.. du är med i alla beräkningar.. Men jag behöver snart boka slutgiltigt lite och Kan du köra så är alla klara upp och ner överallt. OM du inte hänger med ut på stan på lördagen så kanske du kan ta en släp med dig hem? Hoppas iaf du stannar.

hörs :)

Japp, släpet kan jag absolut dra med mig ner igen.. och köra vet jag hur man gör..
Och du.. se till att ha dina telefoner igång när jag försöker ringa dig :gnissla

Lite update.

Vi är för närvarande 8 hojar och 8 personer som ska transporteras..
Hojarna är klara i bussen och bilarna samt all packning.

Bil-släp1 Gruztager, MissDivine
Bil-släp2 Nilssson, _Mia_
Bussen Lomma_rider, Sle7en, Lillstyret, Quman,

Givetvis delar bilarna på kostnaden. Lomma_rider kan bistå med bil om ingen annan kan.

2 personer i min bil
4 personer i lommas bil
2 personer i bussen

Lite update.

Vi är för närvarande 8 hojar och 8 personer som ska transporteras..
Hojarna är klara i bussen och bilarna samt all packning.

Bil-släp1 Gruztager, MissDivine
Bil-släp2 Nilssson, _Mia_
Bussen Lomma_rider, Sle7en, Lillstyret, Quman,

Givetvis delar bilarna på kostnaden. Lomma_rider kan bistå med bil om ingen annan kan.

2 personer i min bil
4 personer i lommas bil
2 personer i bussen

Boendet bokat fredag och lördag. frukost båda dagarna ingår.

Lördagen tog jag 4 dubbelrum med wc/dusch. istället för korridordass och bunke fylle. det kostade 75 spänn extra. :)

kommer nytt PM som ni förstår..

Iom att jag inte är intresserad av att stanna i Gbg samt att det skulle förstöra den perfekta logistik som Gruzan ordnat så räkna inte med att jag kommer..
Löser på egen hand transport/boende om det visar sig att jag får plats :tummenupp

Iom att jag inte är intresserad av att stanna i Gbg samt att det skulle förstöra den perfekta logistik som Gruzan ordnat så räkna inte med att jag kommer..
Löser på egen hand transport/boende om det visar sig att jag får plats :tummenupp

OM du får plats så sätt dig på hojen upp så smugglar vi in dig hos oss :tungan

Hade bara varit trevligt om du var med på lördag kväll :krama

Har quman ordnat hoj då eller? 8 pers och 8 hojar? Behövs buss+2 bilar med släp då?

Som jag förstod det i början så var det 5 hojar i bussen och 2 (eller 3 nu då) i gruzarens ekipage.. har jag missat något? verkar onödigt att dra ett släp till :va

Har quman ordnat hoj då eller? 8 pers och 8 hojar? Behövs buss+2 bilar med släp då?

Som jag förstod det i början så var det 5 hojar i bussen och 2 (eller 3 nu då) i gruzarens ekipage.. har jag missat något? verkar onödigt att dra ett släp till :va

Quman lånar sidelines. 4 hojar i bussen - 5 är allt annat än smidigt. Vi har mkt packning också, 2 på mitt släp. 2 på audin. I Nödfall kan jag ta en till men bilen säckar ju nästan av tyngden på kulan och det är inte till knutstorp vi ska köra.

Vi behöver 3 bilar i vilket fall och vi har ett släp att använda. Så jobbigt är det inte att dra ett gallersläp efter en A6 :D

BTW när har ni kommit från jobb när vi ska iväg? Bussen gör inget om den har försprång känner jag :) Mia hemma 17 och klar då? du?

Mia är hemma ca 17.30 och klar då..
jag är hemma 17 med andra ord klar när mia är klar :tummenupp ska vi ta oss till blentarp då? eller bil och släp är fixat stående här? eller hur ?

Nilssson_

Mia är hemma ca 17.30 och klar då..
jag är hemma 17 med andra ord klar när mia är klar :tummenupp ska vi ta oss till blentarp då? eller bil och släp är fixat stående här? eller hur ?

Nilssson_

det kan vi ju diskutera vilket som är bäst, packar ni hojarna dagen innan i lomma tex så är det ju närmare för er och går fortare än komma ner hit. Den som kör bussen kan ju dra tidigare.. Vi har inte bråttom upp men det tar mer tid än man tror och man vill hinna nåt innan man ska sova :)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra