Här kommer lite bilder från Kinnekulle i torsdags.
http://www.agora.se/~temp@ett.se/kullen/
Det är mest bilder på "klubben för inbördes beundran" men flera av er andra kom med på ett hörn också.
fotografer: Johnny, Rasmus och Björn.
http://www.agora.se/~temp@ett.se/kullen/
Det är mest bilder på "klubben för inbördes beundran" men flera av er andra kom med på ett hörn också.
fotografer: Johnny, Rasmus och Björn.