Kinnekulle 2013-06-30

Kör Hondan (Repsol) ... skulle vara intresserad av mina bilder kan du skicka pm hur man gör.
Har du kvar något från SMC:s körningar också?
Kör som instruktör där.
//Marcus

Det skulle kunna bli riktigt fina bilder om man kunde komma närmare vid kvarnkurvan lite osäker på hur nära man kan ställa utan att riskera att bli påkörd

Under bron stod jag och fotade när jag flaggade. Där blev det hyfsat, men man skulle nog vilja stå vid vänstra bropelaren vid utgången egentligen. Dock står man utan skydd där :p

Snygga bilder!

Det skulle kunna bli riktigt fina bilder om man kunde komma närmare vid kvarnkurvan lite osäker på hur nära man kan ställa utan att riskera att bli påkörd

Man kan stå i "lä" bakom fundamentet vid kurvan under bron, men då bör man prata med arrangören och försöka vara så osynlig man kan. Där kan man få till hyfsade skott...

Nedan är ett gammalt foto från 2011...å jag vet banne mig inte hur man gör för att fotona skall se OK ut när man lägger in dem i ett meddelande.
View attachment 387848

...kul om jag kan ge nåt tips eller möjligen lite inspiration. Hojta till bara. :)

www.subevent.se

Bifogat

• Screen Shot 2013-07-01 at 9.31.16 PM.jpg
    Screen Shot 2013-07-01 at 9.31.16 PM.jpg
    89.4 KB · Visningar: 88
*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back