King Kenny, ..nostalgivarning

Min första RR-idol.
Så jävla hård gubbe, inte suttit på hojen på 34 år. Går ut och drar fullt direkt och lägger ut den i sladd runt frsta böjen - han har gjort det där förut..

Vilken grym sång i den knotan. :yoparty

Den gubbjaeveln har rejäla bollar...:Bugar:Bugar

Var hittar man "take it to the limit"-filmen som klippet är från givet att man har allergi mot skivor?

Jag vet inte vilken som här häftigast, gubben eller hojen. Den där hojen är ju något i hästväg. Men med handen på hjärtat väljer jag ändå gubben.

Uppvisningsvarvet var mäktigt!

Men en fråga om loppet 1975:
Kenny säger att hojen hade dubbelt så många hästar som någon annan hoj på banan och att den vägde mindre. Borde han inte vinna med lite mer än ett f*tthår då?

Uppvisningsvarvet var mäktigt!

Men en fråga om loppet 1975:
Kenny säger att hojen hade dubbelt så många hästar som någon annan hoj på banan och att den vägde mindre. Borde han inte vinna med lite mer än ett f*tthår då?
Bra fråga. Läste om just detta nyligen och varför han inte var totalt överlägsen. Hojen bannades sedan ganska snabbt. Ska leta och återkomma!

Men snackar han inte om det i intervjun? Han fick ju inte in hojen som han ville i kurvorna och halkade ner till sista plats, men efter en stund insåg han att det gick bättre om han låg i ytterspår i kurvorna. Det var efter det han klättrade genom fältet och sedan slutade med hjälteglorian på huvudet.

Jänkarna kan det där med att göra "hjältevideos", nog fick jag gåshud också:)

Jo, det kanske är som du skriver. Hade man sett hela racet kanske det varit lite mer imponerande än vad de framstod i det korta klippet.

Back