Kinesvattenskoter. Bra eller anus?

Fast på den där står det ju bevisligen Suzuki på motorn? :va

Suzuki gör mig veterligen inte vattenskotrar. Däremot så finns det kinesskotrar med Suzuki motor.
Vet inte om jag fattade kommentaren rätt i den där tråden men det lät som om motorn hör hemma i en sån liten Suzuki jeep?!

Dom fixade hans med ny garanti 1år. Det var startmotorn som hade gått. Var visst vanligt på dom.

Han kunde lämna in den hos återförsäljaren alltså och få den fixad?

Last edited:
Suzuki gör mig veterligen inte vattenskotrar. Däremot så finns det kinesskotrar med Suzuki motor.

Suzukis vattenskotrar heter Tigershark. Ett namn som inger kvalitetskänsla å det grövsta.

Att motorn är rostig är knappast något att vara skärrad över. Blötlägger man en SeaDoo rxdi på västkusten och inte tar hand om denne efteråt så kan man ju tänka sig vad som händer...

Kawa har alltid varit lite ledande inom vattenskotrar, det är lite deras område.
För mig är det kawa och yama som gäller om Jag våljer skoter. Rotax gör bra motorer men SeaDoo hänger inte med i skroven.

Suzukis vattenskotrar heter Tigershark. Ett namn som inger kvalitetskänsla å det grövsta.

Att motorn är rostig är knappast något att vara skärrad över. Blötlägger man en SeaDoo rxdi på västkusten och inte tar hand om denne efteråt så kan man ju tänka sig vad som händer...

Kawa har alltid varit lite ledande inom vattenskotrar, det är lite deras område.
För mig är det kawa och yama som gäller om Jag våljer skoter. Rotax gör bra motorer men SeaDoo hänger inte med i skroven.

Tigershark har inte tillverkats på ganska länge och om jag inte mins helt fel så var det Artic Cats varumärke för vattenskotrar. Om dom använde Suzuki motorer eller inte vet jag inte.

Jag tyckte att det såg jävligt rostigt ut för att vara en nästan ny skoter men du kanske har rätt.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti