Kineser är påhittiga (Bilder)

t-rex skrev:
Asså, problemet med de där och dasspapper är att det är så ruskigt svårt att spola...

Kass i magen och en sån där, då fixar man papper, sedan går man ut i skogen...

Årets utmaning: Akut diarre i New Delhi... :rolleyes:
 
Jag var i Kina tre månader 2002. Kan verkligen rekomendera att resa dit. På många ställen var vi dom första vita människor som dom sett. Det är en helt annan värld. Dom är gästvänliga, nyfikna vana att leva tätt inpå varandra.
 
Rikard skrev:
Jag var i Kina tre månader 2002. Kan verkligen rekomendera att resa dit. På många ställen var vi dom första vita människor som dom sett. Det är en helt annan värld. Dom är gästvänliga, nyfikna vana att leva tätt inpå varandra.

Att flyga inrikes i Kina är rätt kul, om du inte kan Kinesiska så får du inte sitta vi nödutgången eftersom du inte förstår vad som står på skylten, dessutom så hade dom en rätt kul grej när vi hade ätit färdigt maten, dom samlade in allt skräp i en jättesäck... och sen slängde dom in säcken på toaletten och låste dörren utifrån, ingen toalett på resten av flygningen.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top