Kinaresa!

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Ska till Kina snart! Ska bli asgrymt och vill veta vad ni som har vart där tycker jag borde se? Kommer åka runt en hel del. Peking, Xian, Chengdu, Lijiang, Zhongdian, Kunming, Dali, Guilin, Yangshou bla. (kanske inte hört talas alls om nån mer än just Peking o Xian men nån kanske vart på nåt av de andra ställena och tipsar om nåt man absolut inte får missa). Ska va där en månad.
Någon som har koll på det där med och skicka hem saker? Framförallt vad det kostar (själva frakten) och hur man tar emot det här hemma.

Va orolig att resan först inte skulle bli av. Sprucken blindtarm kunder förstört det hela, men efter klartecken från fabbo doktorn så är det klart o resa :banana

FreddaAbborre skrev:
Ska till Kina snart! Ska bli asgrymt och vill veta vad ni som har vart där tycker jag borde se? Kommer åka runt en hel del. Peking, Xian, Chengdu, Lijiang, Zhongdian, Kunming, Dali, Guilin, Yangshou bla. (kanske inte hört talas alls om nån mer än just Peking o Xian men nån kanske vart på nåt av de andra ställena och tipsar om nåt man absolut inte får missa). Ska va där en månad.
Någon som har koll på det där med och skicka hem saker? Framförallt vad det kostar (själva frakten) och hur man tar emot det här hemma.

Va orolig att resan först inte skulle bli av. Sprucken blindtarm kunder förstört det hela, men efter klartecken från fabbo doktorn så är det klart o resa :banana
Gött :tummenupp

Kan man PM:a beställningslista :D :hihi

Tror det är ganska dyrt om du tar det med flyg. Lite billigare med båt men längre leveranstid.

ahh!! skaffa en container o börja ta namninsamling på vad alla vill ha :tungan

FreddaAbborre skrev:

Kan kolla med min syrra, hon har bott i några år i Kina.
Jag återkommer. När åker du?

ozeo skrev:
ahh!! skaffa en container o börja ta namninsamling på vad alla vill ha :tungan

Låter som en idé:p

Och sen plus 20% så blir det affär för min del med :banana

Men seriöst! Någon som ar vart i Kina? Något man inte får missa? Något man klarar sig utan? Fraktcentraler etc?!

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8