kinamotos

gybi

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2005
Ort
ransta
Hoj
minmoto
ja o 2 polare köpte en varsin kinamoto i dag. en startade 2 inte..
på andra draget så gick plastgrejen sönder till snöret.. bra kvalitet...
sen en annans den starta bara inte först men den fick stå o skämmas ett tag
så starta den sen.. sen nu i kväll så sprack framdrevet på en av våra.. va sejer man... kinaprylar. men d e skitkul o köra iaf
 
min funkar prima oxå, synd att just era var en av dom "dåliga" i leveransen :pannkyss
 
gybi skrev:
ja o 2 polare köpte en varsin kinamoto i dag. en startade 2 inte..
på andra draget så gick plastgrejen sönder till snöret.. bra kvalitet...
sen en annans den starta bara inte först men den fick stå o skämmas ett tag
så starta den sen.. sen nu i kväll så sprack framdrevet på en av våra.. va sejer man... kinaprylar. men d e skitkul o köra iaf

Blata rekomenderas
 
gybi skrev:
ja o 2 polare köpte en varsin kinamoto i dag. en startade 2 inte..
på andra draget så gick plastgrejen sönder till snöret.. bra kvalitet...
sen en annans den starta bara inte först men den fick stå o skämmas ett tag
så starta den sen.. sen nu i kväll så sprack framdrevet på en av våra.. va sejer man... kinaprylar. men d e skitkul o köra iaf


vad var det för hojar ni köpt??
 
Mini Mulle skrev:
vad var det för hojar ni köpt??

hehe gissar på gs 803:or den drar man ALLTID sönder dragstarten för vi för beställa nya dragstartar hos leverantören varje vecka för att dom tar slut hela tiden i butiken :banana
 
vi köppte 14a tror ja. vart ett impullsköp. hade ingen aning va dom skulle kosta så vi vart blåsta av en släckting.. jävla gris. fick ge 3300 st.
fast då fick man dom varje dag så man slapp beställa hem..
nu funkar dom bra iaf. lr min e svårstartad som fan när den e kall
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top