Kinamoppar håller inte för hopp!

marcus_136 skrev:
2468319 Man ska ha Honda, det enda rätta :tomten
Ja din XR var faktist annorlunda mot andra fiddys jag åkt på. Gick MYCKET stabilare på bakhjulet och kändes som en trampcykeln på nå vis. Men kanske inte det bästa alternativet om man ska hoppa bigjump... Hade en pitpro förrut men den gillade jag inte alls pga sittställning och att den var så vansinnigt nervös av sig. Man fick kramphålla i styret för att den inte skulle börja vobbla i kurvorna. Men det kanske har ändrats på senare modeller.

Ravetrancer skrev:
2129403 Alla hojar som du påstår kommer inte från Kina :fakta

snakepit.se ´s hojar är bland dom bästa i Sverige dessutom, med ställbar fjädring fram och bak.

Påstår du att snakepits hojar inte tillverkas i kina?
Vart tillverkas dom isåfall?

Mvh Nicklas.

Dee_cati skrev:
2468067 Man vill ju gärna ha nåt man har hört talats om... Men visst, är det spons så är det :D

Jag och syrran ska köpa en ihop och det blir troligtvis en Pitpro eller Ten7, dessa verkar ju vara de mest kvalitetsbenägna om man får tro på allt man hör.

Ska du köpa pitpro så ska du köpa limited edition hojen o då blir det onödigt dyrt.

Ta o jämför en sån med några av snakepits modeller...Jag har kört en del pitpro och mycket snakepit har en taipan.Och jag kan säga att snakepiten är precis lika bra som pitpron,fast kostar bara halva pengen:tummenupp

Ikon skrev:
2474544 Ska du köpa pitpro så ska du köpa limited edition hojen o då blir det onödigt dyrt.

Ta o jämför en sån med några av snakepits modeller...Jag har kört en del pitpro och mycket snakepit har en taipan.Och jag kan säga att snakepiten är precis lika bra som pitpron,fast kostar bara halva pengen:tummenupp

Tack för tipset, det låter vettigt. Men jag vill gärna ha en begagnad då det får kosta runt 8000:- och nedåt...

Dee_cati skrev:
2475959 Tack för tipset, det låter vettigt. Men jag vill gärna ha en begagnad då det får kosta runt 8000:- och nedåt...
Har du kollat www.snakepit.se dom har ett par schyssta modeller i din prisklass som vad jag förståt håller hyffsad standard.annars lär det väl komma ut ett gäng 06or när sista tävlingen för i år är körd:tummenupp

vill köpa en ten 7

hej jag heter hampus bor i lödde
om du skulle sälja din cross köper jag den gärna beror
på pris och ska vara en ten 7 old sckool
om du vill sälja den skicka ett mail till hampussjostrom@hotmail.com:p

Last edited:
Farstamannen skrev:
2473308 Påstår du att snakepits hojar inte tillverkas i kina?
Vart tillverkas dom isåfall?

Mvh Nicklas.
öööh naturligtvis menar jag inte att Snakepit hojar tillverkas i Kina, det jag sa var att alla hojar tillverkas inte i Kina.

Mvh

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...