Kinakåpor till R1 -99

Kan inget om den säljaren men det är i alla fall bra att det står injction mold :)

Last edited:
så du tror att det e ok.??rätt sugen på mattsvart denna ggn:).men det e många som köpt kinakåpor o blivit besviknapå passformen o lacken?

Mattsvart e skit jobbigt att hålla rent.. Kör med fönsterputs om du bestämmer dig, det e iaf förjävla hårt:rock

Kolla hans stats så ser du att han säljer en massa av dem, och de som inte är nöjda, well de är inte gällande kåpor.

jag tror jag kommer beställa från dom..jag återkommer sen om va jag tycker om passformen o färgen :P

Nja,blev ett köp fr en hojskrot..vart int alls va jag tänkt.visst va det kinakåpor jag köpte.inge bra.fick lacka om dom..o när jag lackade om dom så reste sig lacken på dom märkligaste ställen.men nu e den klar .med 02ans bakdel.som jag fick med i köpet av hojjen.lite fix i trix så blev det ok..image.jpgimage.jpgimage.jpg

Sa dom att det inte var originalkåpor? Slutresultatet ser ju bra ut iaf.
Hoppas det var billigt!

Nja,blev ett köp fr en hojskrot..vart int alls va jag tänkt.visst va det kinakåpor jag köpte.inge bra.fick lacka om dom..o när jag lackade om dom så reste sig lacken på dom märkligaste ställen.men nu e den klar .med 02ans bakdel.som jag fick med i köpet av hojjen.lite fix i trix så blev det ok..View attachment 404446View attachment 404447View attachment 404448

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025