Rd:en är pajj och farsans hojj inlåst, vad göra? Jo, man tar fram gammelmoppen och följer med polarna ut i skogen och filmar. Efter jag har sett hur denna vespan behandlas så har jag ändrat uppfattning om kinahojjarnas hållbarhet. Inte nog med att den slår bott i varje hopp den har inget luftfilter och går på en blandning av luft bensin och grus 
Jag hade skitkul när jag klippte ihop filmen hoppas ni tycker den är lika kul! Högerklicka spara mål som, filmen är i divx på ca 36mb.
Humm, märkligt att IQ sjunker till hälften direkt man sitter på en moppe
//Bosse
Jag hade skitkul när jag klippte ihop filmen hoppas ni tycker den är lika kul! Högerklicka spara mål som, filmen är i divx på ca 36mb.
Humm, märkligt att IQ sjunker till hälften direkt man sitter på en moppe
//Bosse
