Araikaj
Våga Vara Snäll
2 down 16 to go!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Araikaj skrev:25434222 down 16 to go!!
gabor2 skrev:2543486ÄÄÄÄÄÄntligen!!!!
Kanske kan bli nyval så att alla lurade kan göra om och göra rätt![]()
nabbor skrev:2543526Jaa, de på det andra blocket är ju ärligheterna själva, Sahlin, Persson, Sjödin, Ringholm, Schyman(på hennes vänstertid) m fl.....![]()
själv om man jämför med Kilo o Borellia. Jag menar lite svart pighjälp o några sekel utan att betala för sig vad är det i förhållande till att inhandla en chokladkaka med fel kontokort.
Araikaj skrev:2543957ge dem vad de förtjänar istället:
en minkbur o en bortslängd nyckel![]()
Araikaj skrev:2543957Ja särskilt Sahlin framstår som hinhålesjälv om man jämför med Kilo o Borellia. Jag menar lite svart pighjälp o några sekel utan att betala för sig vad är det i förhållande till att inhandla en chokladkaka med fel kontokort.
![]()
Nä fy faan säger jag, sen så får de bara ut 1,2 millar var för den insats de gjort för Sverige. Det är skamlöst, ge dem vad de förtjänar istället:
en minkbur o en bortslängd nyckel![]()
Valen skrev:2544006Blir inte förvånad när sossarna försöker mörka vad partikamraten Montan verkligen gjort för fel. Du glömmer en liten detalj; Montan satt som folkvald när hon gjorde alla sina fadäser. Det gjorde inte de ministrar som vänsterreportarna nu lyckats sänka. Sekel = århundrade, decennium = årtionde. Så nu vet du det!![]()

Araikaj skrev:2544512
Slå på dom som redan lider, ta allt ifrån dom då blir det ju mer över till oss.
lee skrev:2544672Men vems fel är det att de lider?
Ok, vad siktar du på för matchvikt?Araikaj skrev:2543422Kilo avgår: 2 down 16 to go!!

morlock skrev:2544827Ok, vad siktar du på för matchvikt?![]()

Araikaj skrev:2543501Exakt men tveksamt om alla okunniga är värda en andra chans. Vi får nog lida sida vid sida med dom i 4 år framöver tyvärr.
De obegripligt okunniga som röstade rött flera år i rad fick ju nog i år och valde rätt för en gångs skull. Det kan ju iofs vara så att de är så enormt okunniga (korkade) att de kryssade fel på lappen, det är ju mer troligt.Dee_cati skrev:2544957Jag måste ha missat något härDe obegripligt okunniga som röstade rött flera år i rad fick ju nog i år och valde rätt för en gångs skull.
Markus skrev:2543986Ja, som alla i vänstern önskar ni tortera och mörda oliktänkande, inget nytt under solen.![]()

Dee_cati skrev:2546497Så här börjar ju alltid en ny mandatperiod så jag förstår ju inte gnället? Det är alltid de som förlorar (de röd-gröna i detta fallet) som ser till att det blir en massa skriverier etc. Förra gången var moderaterna på och högg, alla är lika duktiga på det.
Jag vill bli rik iaf, jag vet inte hur ni vill ha det. De röda stod i vägen för mina framtidsplaner, därav min glädje över de blåas vinst.
Men oavsett vem som vinner så kommer vi alltid ha en bunt med dåliga förlorare i en ringhörnan och ett gäng som säljer sig billigt till vinnarna på sikt.
Dee_cati skrev:2546497Så här börjar ju alltid en ny mandatperiod så jag förstår ju inte gnället? Det är alltid de som förlorar (de röd-gröna i detta fallet) som ser till att det blir en massa skriverier etc. Förra gången var moderaterna på och högg, alla är lika duktiga på det.
Jag vill bli rik iaf, jag vet inte hur ni vill ha det. De röda stod i vägen för mina framtidsplaner, därav min glädje över de blåas vinst.
Men oavsett vem som vinner så kommer vi alltid ha en bunt med dåliga förlorare i en ringhörnan och ett gäng som säljer sig billigt till vinnarna på sikt.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |