Kilo avgår

gabor2 skrev:
2543486 ÄÄÄÄÄÄntligen!!!!
Kanske kan bli nyval så att alla lurade kan göra om och göra rätt:tummenupp

Exakt men tveksamt om alla okunniga är värda en andra chans. Vi får nog lida sida vid sida med dom i 4 år framöver tyvärr.

Jaa, de på det andra blocket är ju ärligheterna själva, Sahlin, Persson, Sjödin, Ringholm, Schyman(på hennes vänstertid) m fl.....:rolleyes:

nabbor skrev:
2543526 Jaa, de på det andra blocket är ju ärligheterna själva, Sahlin, Persson, Sjödin, Ringholm, Schyman(på hennes vänstertid) m fl.....:rolleyes:

Ja särskilt Sahlin framstår som hinhåle:cdevil själv om man jämför med Kilo o Borellia. Jag menar lite svart pighjälp o några sekel utan att betala för sig vad är det i förhållande till att inhandla en chokladkaka med fel kontokort.:mad:

Nä fy faan säger jag, sen så får de bara ut 1,2 millar var för den insats de gjort för Sverige. Det är skamlöst, ge dem vad de förtjänar istället:

en minkbur o en bortslängd nyckel:zpy

Araikaj skrev:
2543957 ge dem vad de förtjänar istället:

Ja, som alla i vänstern önskar ni tortera och mörda oliktänkande, inget nytt under solen. :tummenupp

Araikaj skrev:
2543957 Ja särskilt Sahlin framstår som hinhåle:cdevil själv om man jämför med Kilo o Borellia. Jag menar lite svart pighjälp o några sekel utan att betala för sig vad är det i förhållande till att inhandla en chokladkaka med fel kontokort.:mad:

Nä fy faan säger jag, sen så får de bara ut 1,2 millar var för den insats de gjort för Sverige. Det är skamlöst, ge dem vad de förtjänar istället:

Blir inte förvånad när sossarna försöker mörka vad partikamraten Montan verkligen gjort för fel. Du glömmer en liten detalj; Montan satt som folkvald när hon gjorde alla sina fadäser. Det gjorde inte de ministrar som vänsterreportarna nu lyckats sänka. Sekel = århundrade, decennium = årtionde. Så nu vet du det! :tummenupp

Markus skrev:
2543986 Ja, som alla i vänstern önskar ni tortera och mörda oliktänkande, inget nytt under solen. :tummenupp

:klappar :klappar :klappar

Å glöm inte paradiset Gulag....

Valen skrev:
2544006 Blir inte förvånad när sossarna försöker mörka vad partikamraten Montan verkligen gjort för fel. Du glömmer en liten detalj; Montan satt som folkvald när hon gjorde alla sina fadäser. Det gjorde inte de ministrar som vänsterreportarna nu lyckats sänka. Sekel = århundrade, decennium = årtionde. Så nu vet du det! :tummenupp

Jag vet skillanden mellan sekel och decennium, hoppas det inte tog alltför lång tid att bläddra i böcker för dig, sorry för min lilla skämtsamma överdrift beträffande tiden:tomten

vänsterreportrar: DN är ju de som drivit drevet överlägst hårdast och de är väl lika lite vänster som Kilo och den andra spättan.

De okunniga o korkade röstade fram odågorna, välkommen till 4 år av orättvisa och egoism.

Slå på dom som redan lider, ta allt ifrån dom då blir det ju mer över till oss. Det funkar kanon så länge man inte själv drabbas av arbetslöshet, sjukskrivning mm, men det kommer väl aldrig att inträffa eller...?:skrämd

lee skrev:
2544672 Men vems fel är det att de lider?

Höger fattar du väll. De gjorde ochså tsunamin och krascha flygplan i New York. Och all världens svält är högerns fel. Nej, premiera dem som suger ur ett land så har vi snart inget kvar och då blir alla lyckliga. Eller?

Araikaj skrev:
2543501 Exakt men tveksamt om alla okunniga är värda en andra chans. Vi får nog lida sida vid sida med dom i 4 år framöver tyvärr.

Jag måste ha missat något här :va De obegripligt okunniga som röstade rött flera år i rad fick ju nog i år och valde rätt för en gångs skull. Det kan ju iofs vara så att de är så enormt okunniga (korkade) att de kryssade fel på lappen, det är ju mer troligt.

Dee_cati skrev:
2544957 Jag måste ha missat något här :va De obegripligt okunniga som röstade rött flera år i rad fick ju nog i år och valde rätt för en gångs skull.

Ja du kanske har rätt, de har ju börjat bra i alla fall o det verkar ju fortsätta så varför inte ge adeln en 3:de chans. Blott är flott, Borg har hästsvans o barnflickor. Jag ansluter mig idag, ingen gillar en förlorare.

Så här börjar ju alltid en ny mandatperiod så jag förstår ju inte gnället? Det är alltid de som förlorar (de röd-gröna i detta fallet) som ser till att det blir en massa skriverier etc. Förra gången var moderaterna på och högg, alla är lika duktiga på det.
Jag vill bli rik iaf, jag vet inte hur ni vill ha det. De röda stod i vägen för mina framtidsplaner, därav min glädje över de blåas vinst.
Men oavsett vem som vinner så kommer vi alltid ha en bunt med dåliga förlorare i en ringhörnan och ett gäng som säljer sig billigt till vinnarna på sikt.

Dee_cati skrev:
2546497 Så här börjar ju alltid en ny mandatperiod så jag förstår ju inte gnället? Det är alltid de som förlorar (de röd-gröna i detta fallet) som ser till att det blir en massa skriverier etc. Förra gången var moderaterna på och högg, alla är lika duktiga på det.
Jag vill bli rik iaf, jag vet inte hur ni vill ha det. De röda stod i vägen för mina framtidsplaner, därav min glädje över de blåas vinst.
Men oavsett vem som vinner så kommer vi alltid ha en bunt med dåliga förlorare i en ringhörnan och ett gäng som säljer sig billigt till vinnarna på sikt.

Exakt på vilket sätt kommer du bli rik på nu?

Dee_cati skrev:
2546497 Så här börjar ju alltid en ny mandatperiod så jag förstår ju inte gnället? Det är alltid de som förlorar (de röd-gröna i detta fallet) som ser till att det blir en massa skriverier etc. Förra gången var moderaterna på och högg, alla är lika duktiga på det.

Kul att du tjänar på valresultatet, grattis!!:tummenupp

Själv försöker jag se det hela lite mer ideologiskt o då är jag för en politik som hjälper och skyddar en ifall det skiter sig. Just nu flyter allt jävligt bra för mig åxå, tjänar bra och har det allmänt gött men jag vet att det kan skita sig väldigt snabbt o lätt (kolla bara på de 1500 anställda inom de statliga verk som nu blir arbetslösa när företagen säljs ut).

Effekten av att skita i de som har det tuffaste i samhället blir oftast dyrare i längden, tror jag. Mer allkisar, knarkare medför i längden dryga kostnader för våldsoffer, dyrare vårdkostnader (än om man angriper problemet tidigt) osv...

Så jag röstar mer på hur jag vill att samhället ska se ut än för tillfällig egen vinning, men det kanske är en korkad inställning de flesta i landet rösta ju annorlunda än jag?

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...