Killen som krossa benet i onsdags?

Bork

MooOO
Gick med
7 May 2004
Hoj
R1
Mellan Vanstad o Lövestad tror jag de va, jag passerade när de susade ambulans dit o fick senare höra att han hade krossat/brutet benet efter en tillstötning med en bil. Någon härifrån? jävligt läskigt speciellt med tanke på hur illa de gick för killen som for in i en mötande bil även det under onsdagen :död :(

Kör försiktigt folk , har varit mkt sånt här under senaste veckorna och jag har kännt 2 av dem som råkat illa ut.

Bork skrev:
Mellan Vanstad o Lövestad tror jag de va, jag passerade när de susade ambulans dit o fick senare höra att han hade krossat/brutet benet efter en tillstötning med en bil. Någon härifrån? jävligt läskigt speciellt med tanke på hur illa de gick för killen som for in i en mötande bil även det under onsdagen :död :(

Kör försiktigt folk , har varit mkt sånt här under senaste veckorna och jag har kännt 2 av dem som råkat illa ut.
Föraren av bilen va en 25årig tjej utan körkort..Killen ligger fortfarande i lund på sjukan.. hans ben va ordentligt krossat.

JonnyN skrev:
Föraren av bilen va en 25årig tjej utan körkort..Killen ligger fortfarande i lund på sjukan.. hans ben va ordentligt krossat.

Nästan var gång en hojåkare råkar illa ut så är det på grund av bilförare som inte kan köra.. Som nu, inget kort, eller som kärringen som glömde stanna för stopplikt men sen sa att hon va bländad och sedan bytte historia till att hon trodde det va en moped.. Fattar inte :va :kocko
Inte fan räcker det med böter. Dom ska betala underhåll till den skadade till dess den är frisk eller den förolyckades familj.. Nä, dom får en AJJA BAJJA och inte mycket mer.. :gnissla :mad:

Hoppas bara tjejen mår som hon förtjänar :fatta!

Maffan skrev:
eller som kärringen som glömde stanna för stopplikt men sen sa att hon va bländad och sedan bytte historia till att hon trodde det va en moped.. Fattar inte :va :kocko
Inte fan räcker det med böter. Dom ska betala underhåll till den skadade till dess den är frisk eller den förolyckades familj.. Nä, dom får en AJJA BAJJA och inte mycket mer.. :gnissla :mad:

Samma hände för mig på min förra mc! :mad:

Tror fan inte det hände ett skit med henne, förutom att jag slapp självrisken för min totalkvaddade mc.

Nu kommer det bästa med hela min historia, hon ringde inte ens och frågade hur det var med mig efter att hon hade manglat mitt vänsterben + fot och kvaddat min mc!

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien