Kille våldtagen av 5 tjejer...

bikerwoman skrev:
:D :tuttar :D Vafan, erkänn nu! De flesta av er har väl våta drömmar om att det ska hända er!?

Det var nog fan det mest korkade inlägg jag läst på sh.com
Ska skriva exakt likadant när du blir gruppvåldtagen av 5 killar,,,i röven. Jo men visst var det din dröm att bli gangbangad av 5 killar .

Jävla pappskalle är vad folk som dig brukar bli kallade antar jag.....

edit:skalman var snabbare

Hur fick tidningen reda på det här? Det är ju tydligen inte polisanmält så har han själv eller någon kompis tagit kontakt med dom?! :va

bikerwoman skrev:
:D :tuttar :D Vafan, erkänn nu! De flesta av er har väl våta drömmar om att det ska hända er!?

Troligen skulle många killar efter en öl för mycket tycka att 5 tjejer är trevligt.
Men ungerfär samtidigt som en gigantiskt dildo gör entre så skulle nog samma killar börja slåss för sina liv.

Den passagen är enkelriktad!! :huvet

Bra straff för sexualbrottslingar dock.

Maxxi skrev:
Det var nog fan det mest korkade inlägg jag läst på sh.com
Ska skriva exakt likadant när du blir gruppvåldtagen av 5 killar,,,i röven. Jo men visst var det din dröm att bli gangbangad av 5 killar .

Jävla pappskalle är vad folk som dig brukar bli kallade antar jag.....

edit:skalman var snabbare

Och du svarar minst lika korkat herrn. :7peta

Kan dock hålla med om att BW uttröck sig lite klantigt där kanske :3freak

TinaTjejen skrev:
Och du svarar minst lika korkat herrn. :7peta

Kan dock hålla med om att BW uttröck sig lite klantigt där kanske :3freak
Eller lite för tidigt bara,om en vecka så hade nog alla uppfattat inlägget som ironiskt som jag vet att det säkert var menat.BW tillhör enligt mig en av dom som brukar skriva vettiga inlägg här,så det var nog bara menat som ett skämt.Dessutom har hon ju rätt,,,,,det finns sääääääkert nån(he he)som drömmer våta drömmar om just en sån händelse. :tungan

ktmjacke skrev:
Eller lite för tidigt bara,om en vecka så hade nog alla uppfattat inlägget som ironiskt som jag vet att det säkert var menat.BW tillhör enligt mig en av dom som brukar skriva vettiga inlägg här,så det var nog bara menat som ett skämt.

Ja, jag menade åxå att det var lite klantigt bara. BW är vettig människa. That's all

Jag antar att det inte är värre för en kille, än vad det är för en tjej, att bli våldtagen.

Det "värsta" med den här historien är ju att det verkara vara planerat och utförd som någon form av hämnd. :kocko

Biturbo skrev:
Jag antar att det inte är värre för en kille, än vad det är för en tjej, att bli våldtagen.

Det "värsta" med den här historien är ju att det verkara vara planerat och utförd som någon form av hämnd. :kocko

Det tror jag att det definitivt är. Just med tanke på att bli trodd.
Anar enligt tidigare inlägg i tråden att man är klen om 5 st tjejer tar ner en.
Jag hävdar att som kille får du vara väldigt bitig om det ens räcker när 5 tjejer överrumplar dig. Att sedan ligga på mage och bli fasthållen av två personer, det är inte det lättaste läge att ta sig ur, helst när den liggande personen blir penetrerad i baken.

Vilken trevlig vännskapskrets, undrar vad dom tjejerna diskuterar om dagarna :va

gojje skrev:
oj då... fy fan... tjejer e fan värre än killar på ett sätt :död

Njae, tycker jag inte direkt.
Det som hände stackars killen i tidningen händer dagligen, på tjejer. Kanske inte exakt samma scenario, men dock gäng/gruppvåldtäkter, våldtäkter med föremål osv. Fruktansvärt!!
Så jag skulle inte direkt vilja säga att tjejer är värre än killar. Det finns mer eller mindre elaka/sjuka individer.

//steIIa

Medhållning

Håller med Tina tjejen.....vilket hårt och sjukt samhälle vi lever i :kocko , det värsta är att man snart inte reagerar av allt elände man läser,hör och ser från media.Alla borde ta sig en tankeställare hur vi vill ha vårat samhälle :va .Man ska behandla andra som man vill bli behandlad själv......!!!!!!!!! :tummenupp
TinaTjejen skrev:
Lika illa som en tjej som blivit våldtagen, jag förstår inte den egentliga skillnaden :va (han menade att det var dubbelt skamligt eftersom han är kille)
Indragningarna på vården börjar verkligen visa sig på allvar snart.
(samt bristen på uppfostran hos ungarna samt bristen på sunt fönuft och friskt tänkande..) :gnissla

TinaTjejen skrev:
Lika illa som en tjej som blivit våldtagen, jag förstår inte den egentliga skillnaden :va (han menade att det var dubbelt skamligt eftersom han är kille)
Indragningarna på vården börjar verkligen visa sig på allvar snart.
(samt bristen på uppfostran hos ungarna samt bristen på sunt fönuft och friskt tänkande..) :gnissla

Visst är det illa, min mamma har iallafall sagt till mig att man inte får kasta sig över killarna..... :hihi nej men skämt och sido, visst är det allvrligt, men jag tror inte på långa vägar att antalet oanmölda våldtäckter är lika höga hos killarna som hos tjejerna, glömm det!

skillnaden är väll att det nästan aldig h'änder, och dom flästa killarna skulle väll inte anmäla det precis som tjejer inte anmäler det ibland.

aja ni kan ju iallafall inte ta till den med att han hade kort kjol och urringat....
men han kanske hade druckit och inte kunde säga nej.... :huvet :4skrika :4skrika

steIIa skrev:
Njae, tycker jag inte direkt.
Det som hände stackars killen i tidningen händer dagligen, på tjejer. Kanske inte exakt samma scenario, men dock gäng/gruppvåldtäkter, våldtäkter med föremål osv. Fruktansvärt!!
Så jag skulle inte direkt vilja säga att tjejer är värre än killar. Det finns mer eller mindre elaka/sjuka individer.

//steIIa

Fel, fel, fel. 9 av 10 våldsbrott totalt utförs av killar mot killar. 9 av 10 våldsbrott mot tjejer utförs av killar tjejerna själva har valt att umgås med.

ktmjacke skrev:
Eller lite för tidigt bara,om en vecka så hade nog alla uppfattat inlägget som ironiskt som jag vet att det säkert var menat.BW tillhör enligt mig en av dom som brukar skriva vettiga inlägg här,så det var nog bara menat som ett skämt.Dessutom har hon ju rätt,,,,,det finns sääääääkert nån(he he)som drömmer våta drömmar om just en sån händelse. :tungan

:kiss Tack , åtminstone EN som förstod min ironi!!
Jag är faktiskt en SNÄLL bikerwoman innerst inne, det vet ni som har träffat mig, eller hur? :nicka

bikerwoman skrev:
:kiss Tack , åtminstone EN som förstod min ironi!!
Jag är faktiskt en SNÄLL bikerwoman innerst inne, det vet ni som har träffat mig, eller hur? :nicka
Ironi om en anal penetrering, med fem förövare mot en, funkar sällan. Eller aldrig.

valmers skrev:
Ironi om en anal penetrering, med fem förövare mot en, funkar sällan. Eller aldrig.
Funkar för mig iaf,dessutom tycker jag det luktar lite lurt om hela storyn.Varför ingen polisanmälan t.e.x.När hela sanningen kommer fram så skulle det inte förvåna mig om det inte var en slump att det hände just honom.Därmed inte sagt att tjejerna gjorde rätt.

*/ ?>
Back