Kille kör hoj för första gången...

URSÄKTA SPRÅKET vikken j...la looser :lol

skojar du uppgort denna vart lr. så jävla sugig e ju inte ens min yngsta kusse och han e 3 bast hehe :kocko

först blev jag förbannad, för jag visste innan jag tryckte på länken, att jag redan hade sett den!
Sen kunde jag fan inte sluta skratta!! fan va roligt! :lol

ser läskigt ut när han sätter ner benet innan han kör in i konan bara! isclapisclo

Nja, jag känner en kille som tillsamans med en annan kille skulle lära sig själva att köra MC. Detta var för snart 15 år sedan. De köpte en begangnad Honda CB 750 och skulle börja träna på en stor parkering. Kompisen började och EXAKT samma sak som i filmen hände, han körde rätt in i en stillastående lastbil och gjorde sig illa lite grand (hade näsduk på huvudet i stället för hjälm).

Han insåg i och med detta att motorcykel inte var hans "kopp av te" som man säher i england, så kompisen fick köpa ut honom.

Så med andra ord kan detta kycket väl var helt ouppgjort.

Jag har hört talas om en ung kille som nyss hade fått sin första mountainbike. Han visste mycket väl att man skulle bromsa med händerna, men i en lite för brant backe visade det sig att han inte hade reflexen att klämma åt om handtagen. Resultatet blev cykel och grabb i häck vid slutet av backen, trots att det fanns gott om tid att bromsa. Nej, det var inte jag, men kunde ha vart. :)

Jäkligt rolig film för övrigt, och jag tror inte att den är uppgjord.

jag har hand om Sliding (prova-på-speedway) på sommrarna så man har ju sett en hel del första-gången-åkare.. :hördu som en gång när det va en snubbe som inte ens hade suttit på en moppe och inget B-körkort, ingenting. puttar igång han och efter cirkus 2 meter så blev det ju självklart hjärnsläpp med full gas. det roliga va att han körde velodrom på sargen i första kurvan, det tråkiga va att andra kurvans sarg blev som mötande för han. för han gick det bra men hojen gick det mindre bra för. den hojen är ganska mjuk nu efter den ram-riktningen :6surkart :trött

Brolin skrev:
jag har hand om Sliding (prova-på-speedway) på sommrarna så man har ju sett en hel del första-gången-åkare.. :hördu som en gång när det va en snubbe som inte ens hade suttit på en moppe och inget B-körkort, ingenting. puttar igång han och efter cirkus 2 meter så blev det ju självklart hjärnsläpp med full gas. det roliga va att han körde velodrom på sargen i första kurvan, det tråkiga va att andra kurvans sarg blev som mötande för han. för han gick det bra men hojen gick det mindre bra för. den hojen är ganska mjuk nu efter den ram-riktningen :6surkart :trött

Lite off-topic:

Sliding? Låter skitskoj! Var håller ni till? Gör ni arrangemang för företag som en kick-off grej?

Sätt den innan! Men va bara tvungen att se den igen, Den är så jävla bra.. :rofl

hahaha klockrent.

klart det finns personer som är lite "sämre" på att köra :D

ALLA såg väl när ena killen från High Chapparall fick hjärnsläpp och körde in i den där killen :tungan

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!