Kille får foten avsliten av sin Mc ( känsliga varnas)

Normalt brukar jag tjura lite när folk skriver så som jag kommer skriva nu, för det är alltid NÅGON som inte har sett den innan. Men detta fallet var så extremt så jag måste bara:

Ap-old :tungan

kaptn skrev:
2247309 Normalt brukar jag tjura lite när folk skriver så som jag kommer skriva nu, för det är alltid NÅGON som inte har sett den innan. Men detta fallet var så extremt så jag måste bara:

Jo det går väl knappt att lägga upp nått som nån inte har sett innan, men denna hade jag missat tills nu...

kaptn skrev:
2247309 Normalt brukar jag tjura lite när folk skriver så som jag kommer skriva nu, för det är alltid NÅGON som inte har sett den innan. Men detta fallet var så extremt så jag måste bara:

Även om den är gammal och det finns de som har sett den innan, så finns det också dom som t.ex. jag som inte har sett den innan.

Så kan det gå när man kör runt i jeans och gympaskor!!
Alla som inte kör med mc-ställ och riktiga stövlar tycker jag får skylla sig själv!
Idiot!

har inte sätt och jävligt bra att jag såg om jag får säga! ramlade själv ikull ikväll i ca. 30kmh och det vart några små repor på min rgv, inget jag inte kommer över men det irriterar ju lite att det finns sand på parkeringen än... grrr, hur som hälst hade jag mitt skinnställ på och klarade mig utan en repa eller blåmärke, är otroligt nöjd över att ha satt ner pengar på det och kommer i fortsättningen att jämnt köra med det och säga till alla som inte har ett ställ att dom skaffar, en polare till mig som kör textil och såg mig ramla ikull sa att han borde köpa skinnställ, han såg att det är klart mera slittåligt! kör försiktigt alla!! :)

hum skylla sig själva mjo men får väll tänka på hur man kör när man inte har skydds kläderna på

Andreas70 skrev:
2247471 Så kan det gå när man kör runt i jeans och gympaskor!!
Alla som inte kör med mc-ställ och riktiga stövlar tycker jag får skylla sig själv!
Idiot!

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...