Kille eller tjej???

Är du kille eller tjej? OBS pollen är öppen!

• Antal röstningar
    0
Bikerbitch skrev:
Me know. Men med all rätt. Måste vara tröttsamt att jämt stå, förutom när man gör nummer två (catjing, rim..)
Hur menar du nu? Är det inte tröttsamt att stå när man gör tvåan? :3freak

newstead skrev:
Hur menar du nu? Är det inte tröttsamt att stå när man gör tvåan? :3freak

Nä, då sitter man ju ner. Som jag skrev. Man står upp när man kissar och sitter när man skiter. Är jag förvirrad eller är du förvirrad? :va

Bikerbitch skrev:
Nä, då sitter man ju ner. Som jag skrev. Man står upp när man kissar och sitter när man skiter. Är jag förvirrad eller är du förvirrad? :va
Vem som är förvirrad? You tell me för jag vetefan... :va

"Måste vara tröttsamt att jämt stå, förutom när man gör nummer två"

Edit: Najs rim förresten! Jag vet att du sa att det var ett rim tidigare men jag tänkte att det skulle ges den uppmärksamhet det förtjänar :)

newstead skrev:
Vem som är förvirrad? You tell me för jag vetefan... :va

"Måste vara tröttsamt att jämt stå, förutom när man gör nummer två"

Edit: Najs rim förresten! Jag vet att du sa att det var ett rim tidigare men jag tänkte att det skulle ges den uppmärksamhet det förtjänar :)

Jag är förvirrad nu iallafall. Men tack för komplimangen om rimmet. Det värmer i en flickas hjärta att du var uppmärksam :Bugar

Bikerbitch skrev:
Jag är förvirrad nu iallafall. Men tack för komplimangen om rimmet. Det värmer i en flickas hjärta att du var uppmärksam :Bugar
Så då är det du och inte jag som är förvirrad alltså? Eller... hmm.. kan det vara jag oxå? :va

Jag har nog lite sinne för dom där små vackra detaljerna*... :tungan

*apropå att jag uppmärksammade rimmet

Man förlorar ju lätt många sekunder på att dra av sig byxorna ( hela vägen ner :tummenupp ), kolla sitsen, sätta sig ... när man väl satt sig ner efter allt tomult så kanske man t.o.m blir kvar sittandes ett par extra sekunder längre än man tänkt sig..
Under en hel livslängd så motsvarar detta säkert flera, flera veckors extra tid. Men o andra sidan, står man upp o får cancer så förlorar man kanske 5 år istället för dem där veckorna.. :O

:gnissla

newstead skrev:
Så då är det du och inte jag som är förvirrad alltså? Eller... hmm.. kan det vara jag oxå? :va

Jag har nog lite sinne för dom där små vackra detaljerna*... :tungan

*apropå att jag uppmärksammade rimmet

Det är bra, man ska uppmärksamma dom där små sakerna i livet. Då mår man kalasbra!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg