Killar på fyllan..

• Thread starter Thread starter Kia
  • Start date Start date
haha, ingen mer än mig som tycker det är lite roligt att någon har tagit kort "för bildbevis", YEAH RIGHT! YOU LIKED IT, ADMIT! :D

jaha, är det slut med underhållning på offentliga platser nu då? :gnissla

jag tror dom var fulla och den ena började pissa på den andras ben eller nånting medans han skrattade och den andra pissade då den första i ansiktet. Tror det gick till ungefär så.

honkiie skrev:
jag tror dom var fulla och den ena började pissa på den andras ben eller nånting medans han skrattade och den andra pissade då den första i ansiktet. Tror det gick till ungefär så.

Det tror jag inte, jag tror att dom försökte idissla ölen :D

Långa farbron skrev:
Tjejer är värre.

Dom hymmlar när dom är nyktra,sen gör dom nästan vad som helst på fyllan.

Kan inte riktigt hålla med där, killar på fyllan måste fan va värre. Tror dom är snyggast i världen och helt oemotståndliga efter att ha tagit sig några glas. Vi tjejer blir ju bara lite fnittriga, märks ju knappt... :rofl

Sundance Kid skrev:
Jag har en hel hylla full men filmer på jobbet där folk både pissar och skiter på varandra, dessa filmer säljer jag minst 1 om dagen av! Jag tycker det va stenhårt gjort av grapphalvorna!!! :yoparty

Fast man borde kanske hålla sig hemma när man utövar sina fetischer!!! :tummenupp

Damn, to slow.... :mad:

Kerplunk skrev:
Vi tjejer blir ju bara lite fnittriga, märks ju knappt... :rofl

Jag föredrar helt klart fulla killar framför fulla tjejer. :gnissla

Har längre undrat varför flera tjejer låser in sig på toaletten samtidigt :confused:

Går det fortare att pissa/skita när någon ser på. Fick en gång svaret "vi pratar hemligheter" men va fan..alla hör ju vad ni säger endå så varför upppehålla toaletterna med detta "skitsnack".

:huvet

I absoluta nödfall har man fått släcka lampan, då jädrar blir det fart på dem. Råkade göra detta av misstag en gång men märkte att det var ganska effektivt.

Last edited:
Sundance Kid skrev:
Jag har en hel hylla full men filmer på jobbet där folk både pissar och skiter på varandra, dessa filmer säljer jag minst 1 om dagen av! Jag tycker det va stenhårt gjort av grapphalvorna!!! :yoparty

Fast man borde kanske hålla sig hemma när man utövar sina fetischer!!! :tummenupp
Vad? 1 om dagen, på 1 år finns det 365 människor som behöver psykvård eller?
Men men, den siste idioten är inte född än...

2fast4hjo skrev:
Jag föredrar helt klart fulla killar framför fulla tjejer. :gnissla

Har längre undrat varför flera tjejer låser in sig på toaletten samtidigt :confused:

Går det fortare att pissa/skita när någon ser på. Fick en gång svaret "vi pratar hemligheter" men va fan..alla hör ju vad ni säger endå så varför upppehålla toaletterna med detta "skitsnack".

:huvet

I absoluta nödfall har man fått släcka lampan, då jädrar blir det fart på dem. Råkade göra detta av misstag en gång men märkte att det var ganska effektivt.

Är du sur för att du aldrig får följa med in eller?

Tycker det låter som om någon aldrig har pissat kors med sina kompisar :7peta

Killar som blir homosexuella när dom smakar på spriten är äckligt.

Har några i min klass :3freak

Paradoxy skrev:
Killar som blir homosexuella när dom smakar på spriten är äckligt.

Har några i min klass :3freak

Hehe tror snarare att det är en stor missuppfattning. Många killar (inklusive mina polare) blir väldigt vänskapliga, ska ge en kramar och liknande, många uppfattar det som hur gay som helst bara för några polare skojar med varandra.. Tycker de flesta överdriver här... Många har nog lite för mycket gayfobi :fyllisar

(pratar inte om vad tråden handlar om, det är bara sjukt :död )

Last edited:
Mr.Dna skrev:
Hehe tror snarare att det är en stor missuppfattning. Många killar (inklusive mina polare) blir väldigt vänskapliga, ska ge en kramar och liknande, många uppfattar det som hur gay som helst bara för några polare skojar med varandra.. Tycker de flesta överdriver här... Många har nog lite för mycket gayfobi :fyllisar

(pratar inte om vad tråden handlar om, det är bara sjukt :död )

Aa, fast nu är det så att två personer i min klass har gjort skumma saker.
Förra helgen slickade dom på varandras bröstvårtor.

Några veckor sen förfestade dom lite hemma hos en av dom, sen åkte dom ut till en 40-årig bög och festade. Uuusch. 40-åringen är ihop med en som går i ettan på min skola :3freak

Paradoxy skrev:
Aa, fast nu är det så att två personer i min klass har gjort skumma saker.
Förra helgen slickade dom på varandras bröstvårtor.

Några veckor sen förfestade dom lite hemma hos en av dom, sen åkte dom ut till en 40-årig bög och festade. Uuusch. 40-åringen är ihop med en som går i ettan på min skola :3freak

Eller hur, hur fan kan han vara med någon som går i ettan? Han borde ju ta någon lite mer mogen och erfaren. Typ dig. :banana

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti