Kill Bill volume 2

• Thread starter Thread starter IO
  • Start date Start date

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
Nån mer som ska se Kill Bill 2 ikväll? Jag har bokat i Norrköping 21:00 ikväll! :yoparty

BTW, se Kill.Bill.Volume.1.UNCUT.2003.DVDRip.XviD-iNCiTE, den svart/vita scenen är nu i färg!

Jag var och såg ettan med min tjej. Hon tyckte den var hur häftig som helst, men jag däremot är av en annan åsikt. Tyckte det var för mycket blod och för lite handling. Tråkigt... Men lite häftig var den ju trots allt om jag nu måste erkänna. :tungan

Kill Bill vol.1 är en film som jag grymt gillar! min typ av filmgenre, Alla Tarantinos filmer är i min genre!!

kommer dock inte kunna se vol.2 ikväll, skulle göra det om jag inte vart bjuden på partaj

M.G.F skrev:
Jag var och såg ettan med min tjej. Hon tyckte den var hur häftig som helst, men jag däremot är av en annan åsikt. Tyckte det var för mycket blod och för lite handling. Tråkigt... Men lite häftig var den ju trots allt om jag nu måste erkänna. :tungan

"Den som ställt in sig på att Kill Bill - Vol. 2 ska vara mer av samma vara som i första delen får vackert skruva om förväntningarna en aning. Tvåan är inte alls samma hysteriska våldsbalett som föregångaren. Här tar Quentin Tarantino istället att fastare grepp om karaktärerna och sammanhangen i en film som bygger mer på långa dialoger och tillbakablickar än på slagsmål. "

- från TV4.se

Har nyss varit och set 2:an och den är inte alls lika bra som 1:an. Vissa delar är mycket bra och andra mindre bra. Det ska vara mera fajting i den :(

Om man skulle klippa ihop filmerna till en så skulle bätre.
(Han har sagt att han ska släppa en utgåva som är i hop klipt. Får se hur den blir)

Skrattade så jag fick kramp i magen av ettan, särskilt mangascenen.

.

skrattde?

den e ju en av de bästa och coolaste filmer jag sett....

filmälskaren.....

ps man måste se många filmer för att uppskatta det som e bra ds

Samuel_LJackson skrev:
Vad är det som är så roligt med den scenen? :va
Kill Bill 1 är fetgrym :yoparty :yoparty men det oroar mig dock när en del här säger att 2:an inte är lika bra...

När brudarna tittar genom hålet i skallen och liksom tar sats innan dom börjar med sitt iiiiiiiihhhhhhh!!! Fan det är ju obetalbart :lol

hållundan skrev:
Kill bill är det sämsta jag sett...

jag är beredd att hålla med dig om att kill bill 1 är så jävla dålig. det enda dom gör är att slåss och alla fightingscener är så dåliga. det känns lite kass att sitta och kolla på fejkade dåliga fightingscener på bio när man kan kolla på UFC eller K1 och se lite riktig fighting.

jag måste säga att jag verkligen börjar bli så jävla trött på nutidens fightingscener i filmer. förr i tiden tyckte jag att det var underbart när jean clade och jacki chan och såna kickade järnet i filmer. nu är det bara en massa dru barrymore(charlis änglar 1) och såna som hänger i linor och sprattlar okontrollerat. så jävla dåligt.

IO skrev:
Nån mer som ska se Kill Bill 2 ikväll? Jag har bokat i Norrköping 21:00 ikväll! :yoparty

BTW, se Kill.Bill.Volume.1.UNCUT.2003.DVDRip.XviD-iNCiTE, den svart/vita scenen är nu i färg!

Är det bra kvalite?
Jag hittar bara mappar, hur gör man för hela filmen verkar ju vara indelad i 100 små rar.filer?

Therudeboy skrev:
Ladda ner hela mappen så klart ;)

Jo det är klart, men i hela den mappen finns det minst 100 rar.filer. Ska jag unpacka alla dom 100 i samma mapp eller finns det en snabbare metod?

More skrev:
Jo det är klart, men i hela den mappen finns det minst 100 rar.filer. Ska jag unpacka alla dom 100 i samma mapp eller finns det en snabbare metod?

Ta ner hela mappen, sen packar du upp en så följer resten med. Och du kan packa upp det i den mappen för den gör en ny undermapp bara. :tummenupp

Back