KILL BILL (gult skinställ sökes)

Det översta (Laguna Seca) ska finnas i tvådelat också har jag för mig. Ring till Lelles och hör med de

läs här och sök på "Dainese tolkar Laguna Seca"

Det finns inget snyggare ställ i gult .. tro mig, jag har letat (ifs efter orange)

Last edited:
Att jag syns dåligt på natten och i skymmningen kan jag ta samt att någon kör 250+!
Men att man håller på att bli överkörd på en 30-sträcka kl 12 på dagen i hägersten är det skit bakom ratten! Blev även påkörd bakifrån vid ett rödljus kl. 13 vid ett trafikljus i yttre fältet med 6 bilar i kö i det inre...

Det första hon sa som körde på mig var: Men du stod ju still???
Jag svarade:
Ja man brukar göra det vid rött ljus...

Så jag klagar precis hur mkt jag vill på bilister!

Om du inte märkte det så är min hoj även kritvit vilket inte är helt osynligt...
Det övre jag skrev var menat till dig. Det andra stycket var allmänt till alla svarta skinn ghååstrijderrs. Så inget illa menat mot dig, du har ju i alla fall en vit hoj och lite vitt på stället.

Det övre jag skrev var menat till dig. Det andra stycket var allmänt till alla svarta skinn ghååstrijderrs. Så inget illa menat mot dig, du har ju i alla fall en vit hoj och lite vitt på stället.

Annars har man en RÖD LAMPA där bak som lyser jättestarkt. Det brukar vara det som varnar medtrafikanter när de kommer bakifrån iaf, och inte färgen på skinstället. Brukar man då ha foten på bakbromsen så kan kärringjäveln bakom en förhoppningsvis bli tillfälligt förblindad och stanna.

Fast nu känner jag mig lite utpekad som "ghostrider" med svart cykel och så gott som bara svart på hela utrustningen

Väldigt stiligt! Till och med hjälm på köpet ju, säkerheten först :mattias!

yellow.jpg

Bifogat

• yr.jpg
    yr.jpg
    81.9 KB · Visningar: 103
Annars har man en RÖD LAMPA där bak som lyser jättestarkt. Det brukar vara det som varnar medtrafikanter när de kommer bakifrån iaf, och inte färgen på skinstället. Brukar man då ha foten på bakbromsen så kan kärringjäveln bakom en förhoppningsvis bli tillfälligt förblindad och stanna.

Perfekt:tummenupp
Trist bara att jag har sett många som bytt bakljuset till något skit som knappt syns, en del förvärrar det ännu mer med att trycka in det långt in i hjulhuset.

Yes jag är moraltant ikväll:ajjabajja

Ska inte förstöra tråden med off-topic mer. Tummen upp till TS som letar gult ställ, både snyggt och effektivt:banana

Perfekt:tummenupp
Trist bara att jag har sett många som bytt bakljuset till något skit som knappt syns, en del förvärrar det ännu mer med att trycka in det långt in i hjulhuset.

Yes jag är moraltant ikväll:ajjabajja

Ska inte förstöra tråden med off-topic mer. Tummen upp till TS som letar gult ställ, både snyggt och effektivt:banana

för att snyggt förstöra tråden också , så måse jag berätta att jag försökte krossa din bananfluga eller vad det nu är .. :confused:

..och man skulle haft ett sådant varningsljus som på F1 , typ stroboskop som lyser konstant och förblindar alla bakåt

Syns bra, kan förhoppningsvis förebygga en eller annan krock.:tummenupp

Den svarta skinnställ-trenden har jag aldrig förstått mig på. Ni sitter och klagar att bilarna är idioter som inte ser er, när ni har svart ställ och ett par flashiga nya lysen som knappt lyser:va

Du har aldrig tänkt på att svart är en väldigt neutral och enkel färg? Som man kan ha i princip vilken hoj som helst utan att färgerna skär sig. Jag skulle tippa på att svart är den vanligaste färgen när det gäller skinnställ.

Men så är det ju jäkligt manligt också, det säger jag inte emot. :yoparty

Eller koper du vilken farg som helst o drar ett gult varselstall kl. 1 utanpa sa ar problemet lost..:rolleyes: :tuttar :tuttar

Det första hon sa som körde på mig var: Men du stod ju still???
Jag svarade:
Ja man brukar göra det vid rött ljus...

Hon hade väl sett nån GR film och trodde att alla hojar kör mot rött och liiiite för fort :D

Pojkar pojkar inte nu vara dum med cheyen - klart hon ska ha ett kill bill -ställ :tummenupp - vill minnas att det fanns en firma i england som sydde upp skinnställ, kommer bara inte ihåg namnet.....

Syns bra, kan förhoppningsvis förebygga en eller annan krock.:tummenupp

Den svarta skinnställ-trenden har jag aldrig förstått mig på. Ni sitter och klagar att bilarna är idioter som inte ser er, när ni har svart ställ och ett par flashiga nya lysen som knappt lyser:va

Kan detta ha något med saken att göra?

Bifogat

• main_blackcyclists.jpg
    main_blackcyclists.jpg
    53.9 KB · Visningar: 106
  • main_redcyclists.jpg
    main_redcyclists.jpg
    59.1 KB · Visningar: 120
Kolla med t.ex PSI Sweden. Där kan man ju sy upp måttbeställda ställ och även färgsätta det själv. Inte superbilligt, men ok med tanke på att det görs efter dina mått.

Kolla med t.ex PSI Sweden. Där kan man ju sy upp måttbeställda ställ och även färgsätta det själv. Inte superbilligt, men ok med tanke på att det görs efter dina mått.

Även Gimoto i italien syr upp ställ med egen färgsättning. Riktigt bra kvalite.

www.gimoto.it

Typ ...

Bifogat

• gimoto.JPG
    gimoto.JPG
    39.9 KB · Visningar: 55
Last edited:
Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...