Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det övre jag skrev var menat till dig. Det andra stycket var allmänt till alla svarta skinn ghååstrijderrs. Så inget illa menat mot dig, du har ju i alla fall en vit hoj och lite vitt på stället.Att jag syns dåligt på natten och i skymmningen kan jag ta samt att någon kör 250+!
Men att man håller på att bli överkörd på en 30-sträcka kl 12 på dagen i hägersten är det skit bakom ratten! Blev även påkörd bakifrån vid ett rödljus kl. 13 vid ett trafikljus i yttre fältet med 6 bilar i kö i det inre...
Det första hon sa som körde på mig var: Men du stod ju still???
Jag svarade:
Ja man brukar göra det vid rött ljus...
Så jag klagar precis hur mkt jag vill på bilister!
Om du inte märkte det så är min hoj även kritvit vilket inte är helt osynligt...
Det övre jag skrev var menat till dig. Det andra stycket var allmänt till alla svarta skinn ghååstrijderrs. Så inget illa menat mot dig, du har ju i alla fall en vit hoj och lite vitt på stället.
Annars har man en RÖD LAMPA där bak som lyser jättestarkt. Det brukar vara det som varnar medtrafikanter när de kommer bakifrån iaf, och inte färgen på skinstället. Brukar man då ha foten på bakbromsen så kan kärringjäveln bakom en förhoppningsvis bli tillfälligt förblindad och stanna.
Perfekt![]()
Trist bara att jag har sett många som bytt bakljuset till något skit som knappt syns, en del förvärrar det ännu mer med att trycka in det långt in i hjulhuset.
Yes jag är moraltant ikväll![]()
Ska inte förstöra tråden med off-topic mer. Tummen upp till TS som letar gult ställ, både snyggt och effektivt![]()
Väldigt stiligt! Till och med hjälm på köpet ju, säkerheten först!
![]()
Syns bra, kan förhoppningsvis förebygga en eller annan krock.![]()
Den svarta skinnställ-trenden har jag aldrig förstått mig på. Ni sitter och klagar att bilarna är idioter som inte ser er, när ni har svart ställ och ett par flashiga nya lysen som knappt lyser![]()
typ stroboskop som lyser konstant
Passar bra jag som e djurvän![]()
Det första hon sa som körde på mig var: Men du stod ju still???
Jag svarade:
Ja man brukar göra det vid rött ljus...
Syns bra, kan förhoppningsvis förebygga en eller annan krock.![]()
Den svarta skinnställ-trenden har jag aldrig förstått mig på. Ni sitter och klagar att bilarna är idioter som inte ser er, när ni har svart ställ och ett par flashiga nya lysen som knappt lyser![]()
Blir det inte en helt vanlig strålkastare då?![]()
![]()
omg ascoola ! man kan ha lite body-armour under den för ökad säkerhet kanske ?
Kolla med t.ex PSI Sweden. Där kan man ju sy upp måttbeställda ställ och även färgsätta det själv. Inte superbilligt, men ok med tanke på att det görs efter dina mått.
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |