Killåkartråden onsdagar

Big twins! :yoparty

80450552.jpg

Det är inte ofta som hojen är lättare än föraren. Bakhjulet måste klia dödsskönt mellan skinkorna. De där grabbarna lär ha äkta bromsspår i kalsongen.

Det är inte ofta som hojen är lättare än föraren. Bakhjulet måste klia dödsskönt mellan skinkorna. De där grabbarna lär ha äkta bromsspår i kalsongen.

Ska herrn ut och krana på Onsdag ?

Blir det någon körning nu på Onsdag? :yoparty

Måste ju vara jobbigt med alla tjejer som försöker pracka sig på er så ni måste starta en egen killkörning;)
Gillar att det står "Vi kör inte så att alla kan hänga med, nybörjare som rääsergubbe." :D

Enligt min åsikt vore det ju fantastiskt kul om vi någon onsdag åkte ihop hela tjejgänget och hela killgänget, men det kanske bara är min?:)

Ironi är mitt mellannamn!

Jäklar vad vi ska köra imorgon :yoparty

Vore ju kul att följa efter tjejorna!

TS får se till att dra ihop ngt på ons, om han orkar efter londonbesöket :fyllisar

Det är ju givet :)

Jag fick värsta snilleblixten på hur vi killar ska köra imorgon... jag fick inspiration från en annan tråd här på forumet ;)

Datum: 21/7-10
Plats: Skogis
Tid: 18:00 start up: 18:15
Övrig information: Söderut, då vi körde norr förra onsdagen (gjorde vi det? isåfall var jag full)

1. anvi
2.
3.

Last edited:
Det är ju givet :)

Jag fick värsta snilleblixten på hur vi killar ska köra imorgon... jag fick inspiration från en annan tråd här på forumet ;)

Övrig information: Söderut, då vi körde norr förra onsdagen (gjorde vi det? isåfall var jag full)

1. anvi
2.
3.

hahaha undrar vilken!:tummenupp Bra initiativ!

hahaha undrar vilken!:tummenupp Bra initiativ!

Tack, jag kom på det helt själv :)

Säg inte till nån att jag kommer från norrland och egentligen hittar asdåligt här i Sthlm. Men som tur är har jag mina vapendragare som är duktiga på det här med karta och kompass! Vi kommer köra en grym rutt imorgon :)

Tack, jag kom på det helt själv :)

Säg inte till nån att jag kommer från norrland och egentligen hittar asdåligt här i Sthlm. Men som tur är har jag mina vapendragare som är duktiga på det här med karta och kompass! Vi kommer köra en grym rutt imorgon :)

du menar våra baklyktor då eller? :D

Det är ju givet

Jag fick värsta snilleblixten på hur vi killar ska köra imorgon... jag fick inspiration från en annan tråd här på forumet

1. anvi
2. Lindman om jag hittar till skogis dvs aldrig varit där :-P
3.

Texashjälm funkar i låg fart bara tyvärr. Men det där såg stabilt ut, o hattarna var riktigt coola.

Så håller de fötterna fel. Lägger de ned fett i en kurva så lär de få ont i fossingarna.

Ja det är ngt som sticker ut mellan skinkorna

those_fat_twins_on_motorcycles.jpg

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back