Kikar han på Muhammedbilderna eller läser han bara väderleksrapporten och väntar snö?

N.Blomqvist skrev:
Jadu... Säg det? Dom där grabbarna är ju heeeeelt normala. :dummer

Äh, de är väl som de flesta extermister. Helt jä-la störda!

Har en gång fått bevittna en frikyrklig mässa, eller vad det nu var, där det slutade med folk som sprang omkring med plakat där det stod "Jesus frälser" och allt vad det nu var. Dessutom började några tala i tungor, andra satt och gungade och nynnade som om de vore katatoniska... Ungefär som på filmen mao, fast kristna extremister denna gången.

henrikkrueger skrev:
Äh, de är väl som de flesta extermister. Helt jä-la störda!

Har en gång fått bevittna en frikyrklig mässa, eller vad det nu var, där det slutade med folk som sprang omkring med plakat där det stod "Jesus frälser" och allt vad det nu var. Dessutom började några tala i tungor, andra satt och gungade och nynnade som om de vore katatoniska... Ungefär som på filmen mao, fast kristna extremister denna gången.
Jupp... Been there, Done that... (Dock inte personligen)
En amerikansk bekant lutade med mig till kyrkan där en gång.
Det var en rätt sjuk upplevelse. Varje gång prästen skrek sträckte församlingen upp en hand och utbrast: AMEN! eller HALELUJA!
Gudstjänsten avslutades med att alla lade sig i en hög och blev berörda av Guds kärlek, via prästen.

Alla religioner är sjuka när dom tolkas fanatiskt av fundamentalister, men jag tror faktiskt Islam är snäppet värre än kristendomen.

N.Blomqvist skrev:
Jupp... Been there, Done that... (Dock inte personligen)
En amerikansk bekant lutade med mig till kyrkan där en gång.
Det var en rätt sjuk upplevelse. Varje gång prästen skrek sträckte församlingen upp en hand och utbrast: AMEN! eller HALELUJA!
Gudstjänsten avslutades med att alla lade sig i en hög och blev berörda av Guds kärlek, via prästen.

Alla religioner är sjuka när dom tolkas fanatiskt av fundamentalister, men jag tror faktiskt Islam är snäppet värre än kristendomen.

Visst är islam snäppet värre. Kristendomen slutade ju med vissa grejer efter medeltiden, men islam tuffar taktfast vidare...

Roligast straff (om man nu kan se humorn i det) tycker jag talibanerna hade. Det gick ut på att den dömde murade upp en tegelvägg som han/hon sedan fick vält över sig... :död

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg