Var hos en mcsäljare igår och kikade lite på vad man eventuellt skulle kasta upp lite pengar på. Till min fasa insåg jag att alla cyklar som ens antyder till sport/touring ligger ta mig tusan i fök.7
Vart helt klart sugen på den nya SV1000 fast det är bara att glömma då den bästa premien på den var 12000 hel/halv.
Jag vägrar köra glidare slutar hellre att köra båge i så fall
Var hos en mcsäljare igår och kikade lite på vad man eventuellt skulle kasta upp lite pengar på. Till min fasa insåg jag att alla cyklar som ens antyder till sport/touring ligger ta mig tusan i fök.7
Vart helt klart sugen på den nya SV1000 fast det är bara att glömma då den bästa premien på den var 12000 hel/halv.
Nä, men man kan åka två pers till långtbortistan i minst två veckor för 12K. Jag tycker inte det är värt de pengarna i F.
Då är det bättre med bara trafik. Fast det svider nog på en ny hoj, speciellt om den blir stulen
Kan någon förklara för mig varför vagnskadegaranti alldrig har ingått när man handlar en ny hoj? Det var bara några år sedan några bilmärken avskaffade det.
Jag skulle tro att det skulle höja nyförsäljningen en del om det ingick ett år vagnskada
Varför inte ta halvförsäkring istället. Kolla även vad de ska ha om man betalar per månag mm. Ring också runt och kolla försäkringen på din hoj hos olika försäkringsbolag. Själv så fick jag den högsta på 38.000:- . Nu hittade jag dock försäkringsbolag som som gick loss på 700:-/mån.
Kolla runt lite, kolla på olika alternativ, det rekomenderar jag dig. Kostar inget att fråga
Om du nu är sugen på sv1000.. testa sv 650 istället. Förvånansvärt trevlig maskin. Men lite trim blir den jäkligt rolig att köra. Försäkringen låg på runt 8000 helförsäkring helår när jag kollade senast hos bilsport&mc.
Annars är ju en Motard ett bra alternativ. Har precis skaffat mig en och det är buskul Betalar under 5000 helår för den!