Kidnappad till Norge!

hållundan skrev:
:tungan :) :hihi :rofl

Den däringa Nåjs har inte alla hästar i trädgården...

Jag har varken trädgård eller hästar, men jag har en fågelholk! Fast inte en ända fågel :va

Du hållis, du har inte alla flingor i paketet du :fyllisar

Snart åker jag till strömstad, fan vilket drag :jäs

pvcraketen skrev:

Ja vi gjorde ju de, förresten skulle vi hälsa så gott till dig! :arsele

Freppa skrev:
Anneli, du steg just en jäkla massa snäpp i graderna. Får jag också åka med?

Klart du får! Får plats ganska många söta pojkar i en 17 meters trailer :tuttar

ninja-mannen(c) skrev:
Er det den Anneli`en her? -->Anneli profil
..och så åker hon båda hoj och långtradare :bow

Mjo den Anneli är de.... :rodnar

twinner skrev:
Det visste man inte om annelie...

Jag är förvånad själv! :banana

Det hela gick egentligen till så att när jag på min egentliga semester jobbade som vanligt (som lageransvarig på en bilverkstad) frågar vår verkmästare mig i förbifarten om jag vill köra lite lastbil till Norge. -Javisst, svarar jag o stressar vidare. Trodde nog inte då att de skulle våga släppa iväg mig som inte kört lastbil med släp på typ sex år, aldrig kört just trailer, eller heller aldrig ens kört i Norge med bil... :rolleyes: Men det var riktigt roligt! Och hisnande! När man trodde att vägen inte kunde bli smalare eller krokigare så svängde det till ännu mera samtidigt som man skulle passera en jättesmal bro. :brinnerup t.o.m. alla tillbackningar och vändningar på underliga ställen fungerade fint. :) Kände mig lite väl utstirrad ibland bara.. :va

Tack Björn för sällskap och moraliskt stöd! Att du stod ut med mitt nervösa pladder hela resan är ju ett under bara de. :tungan

Kan då meddela att när den dragaren lackerades så hade damen på vänstersidan ingen BH/topp, den kom till något senare när förste ägaren såg bilen.... :)

GO Anneli! :tummenupp

Du är en klippa Anneli!!!
Vad är du inte kan (förutom att komma med på bild)
Det hade varit bra skoj att se minen på gubbarna när det kommer en liten tjej och baxar i tradaren!!!! Snacka om att traska in på de feta skäggiga gubbarnas revir!!

lustigt. inte på ett enda kort som du är med på Anneli visar du fejset :) lite på kortet inne i kupén.. jag ska nog fixa det på nästa Pub!

Anneli! Du e grym len! :)

Tar du den där rackaren till någe banåka i sommar så får du gärna ta med min hoj osså ifall den får plats :hihi

Caffe skrev:
Anneli! Du e grym len! :)

Tar du den där rackaren till någe banåka i sommar så får du gärna ta med min hoj osså ifall den får plats :hihi
Tjejer e inte "len", dom e "guss". Jävla svenne.

Mattias skrev:
Tjejer e inte "len", dom e "guss". Jävla svenne.

Du har ju markerat revir på valda delar av Anneli, tänkte att du skulle bli arg om jag skrev ut guss.
Hux flux så kanske jag skrivit att jag vill ha hennes glass och hoppas att hon vill ha min slickepinne. Bäst att ligga lågt, du är ju några år äldre :smasha

Caffe skrev:
Du har ju markerat revir på valda delar av Anneli, tänkte att du skulle bli arg om jag skrev ut guss.
Hux flux så kanske jag skrivit att jag vill ha hennes glass och hoppas att hon vill ha min slickepinne. Bäst att ligga lågt, du är ju några år äldre :smasha
bazza guzz :D

M:et skrev:
Vad är du inte kan..
..knäskrapa utan att skrämma slag på mig själv.. :rodnar

MikkE skrev:
lustigt. inte på ett enda kort som du är med på Anneli visar du fejset :) lite på kortet inne i kupén.. jag ska nog fixa det på nästa Pub!
...du har misslyckats förut och kommer göra det igen.. :hihi

Gustav1 skrev:
Nejdå, jag är ung, snygg och snärtig fortfarande. :fakta
Bildbevis? :whip

Anneli skrev:

Denhär fick jag från G1 på MSN... Fast han sa att webbkameran var lite kass men jag tycker inte han ser så "snärtig" ut.

Bifogat

• smitty.jpg
    smitty.jpg
    6.1 KB · Visningar: 20
Last edited:
Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...