Kid crashes dad's superbike

• Thread starter Thread starter KGK
  • Start date Start date
"It just did happen you stupid idiot". Ok att ta ut farsans hoj och gasa lite men vem fan börnar?^^ Som om han ville bli upptäckt. Nu blir han inte bara upptäckt utan även hängd^^ Hahaha, kul film^^

Ganska smart att lägga börnen precis utanför dörrn, även om han inte kraschat tror jag fadern hade börjat ana ugglor i mossen...

Jag tror att jag ändrar mig. Man FÅR slå barn.

Faren kanske förtjänade det? Han har ju satt den missanpassade klonen av sig själv till världen :gnissla

Haha klonen gjorde precis det Far skulle gjort när han kom hem från jobbet ju! Impa på frugan med en Buuuurn på bakgården :tuttar

Nä man får inte slå barn.

Men jag kan tänka mig att justera abortreglerna. Från nuvarande 18e veckan till en 18-21 år borde vara ok i ett läge som detta...

Det har du ju rätt i, mitt förslag var alldeles för tamt.:D

Ingen som har tänkt på att han crashar farsans bajk mot farsans bil, dvs dubbel vrede.

Last edited:
Vad irriterad jag blir på att folk aldrig kan fortsätta filma.... nej ner med kameran och börja veva i marken och kläder så man inte ser vad som händer, skitbra!

De där känner ja igen, fast jag crashade inte men vart upptäkt iallafall=) mitt i natten på pappas 750 så möter jag morsan på gatan :D:D:D lagomt nervös man vart då=)

De där känner ja igen, fast jag crashade inte men vart upptäkt iallafall=) mitt i natten på pappas 750 så möter jag morsan på gatan :D:D:D lagomt nervös man vart då=)

haha, bra syn där :D

själv blev jag väl inte ertappad med någon hoj, däremot med min egen bil, fina är ju att man kan äga bil före man fyllt 18 år i Sverige, skulle övningsköra lite och plantera den i snödriva med lysena pekandes rakt in köksfönstret på tjejens hus när de sitter och äter middag:brinnerup

Last edited:
Min kollegas unge gjorde nåt liknande men han erkände inte det.
Splitter ny yamaha bulldog hade kollegan

Vad irriterad jag blir på att folk aldrig kan fortsätta filma.... nej ner med kameran och börja veva i marken och kläder så man inte ser vad som händer, skitbra!

Word!

Man missade ju allt!
Kanske hade farsan gett tillåtelse att dra en börnis? Kanske inte krockat...men sånt händer!

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back